hirdetés
hirdetés
hirdetés

Versmondó címkékkel újít a Teleki bormárka

10 éves üzleti stratégia mentén újítja meg a Teleki borcsalád márkáját a Csányi Pincészet. A Versmondó Címkék projektben 10-féle Teleki bor nyakcímkéjén szaval élőben verseket Csuja Imre. A tételekhez a verseket Kiss Judit Ágnes költő írta.

hirdetés

A versben és prózában is elhangzó borajánlók okostelefonnal, AR-technológiával tekinthetők-hallgathatók meg: a művész szó szerint megelevenedik a borok nyakára húzott egyedi címkéken. A különleges nyakcímkékkel ellátott tételek 2018. június közepétől kerülnek kiskereskedelemi forgalomba.

A pincészet egy nemrégiben elfogadott 10 éves stratégiai terv mentén dolgozik a jövőben, mely a termelés, a kereskedelem és a kommunikáció minden területét érinti. Ez utóbbi terület nagy kihívása a márka újrapozicionálása, melyet elsősorban a fiatal felnőtt fogyasztókat megcélozva kezdi el a pincészet. A kommunikációs kampány része a Versmondó Címkék projekt, az ilyen címkékkel ellátott borok június közepétől lesznek kaphatók. 

„Egy friss kutatásunk szerint a Teleki borokat megbízhatónak, egyenletesen jó minőségűnek tartják. Nem elég, ha csak jó a borunk, az embereknek így is kell gondolniuk rá. Ezért egy közvetlen, megbízható, izgalmas beszélgetéseket folytató márkát szeretnénk építeni, miközben nem csak márkát, hanem fogyasztói bizalmat is építünk. Ezért is indítottuk el az élményalapú edukációs kampányunkat” – mondta el Romsics László, a borászat vezérigazgatója.

A további tervek szerint a jövőben egyre több rendezvényen képviselteti magát a pincészet, illetve egyre több saját eseményt is szerveznek.

A Csányi Pincészet rendelkezik Villány legnagyobb szőlőbirtokával, jelenleg 370 hektáron gazdálkodnak, de a következő években közel 450 hektárosra bővül a birtok. Ha e frissen telepített területek termőre fordulnak, az éves termelés az évi 2,5 millió palackról 3-4 millió palackra nő – olvasható a közleményben. Miközben az exportpiacok további bővítése fontos cél, szeretnék, ha a borok nagy része továbbra is a hazai fogyasztók körében kelne el, jelenleg is az éves mennyiség körülbelül 90 százalékát értékesítik itthon. Ezért is fontos a közlemény szerint a Teleki brand újragondolása és az intenzívebb kommunikáció.

A kampány kreatív koncepciójáért és megvalósításáért a DeepInsight felel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés