hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújul a Discovery Channel

A Discovery Networks CEEMEA augusztus 29-től Magyarországon is megújítja a Discovery Channel arculatát. Az új vizuális megjelenés az amerikaihoz hasonlít. 

hirdetés

A Discovery Communications részeként működő Discovery Networks CEEMEA – amely Közép- és Kelet-Európa, Közelkelet és Afrika területéért felel - bejelentette, hogy augusztus 29-től Magyarországon is megújítja a Discovery Channel arculatát.

Az újrapozícionálást a Discovery portfóliójába tartozó csatornák több hónapos vizsgálata előzte meg, melyet Paul Welling, a Discovery Networks CEEMEA csatornákért felelős igazgatója vezetett.

A Discovery szerint az eredmény egy dinamikusabb és határozottabb on-air megjelenés, amely közelebb áll a csatorna elsődleges célcsoportját alkotó 25-39 éves férfiak elvárásaihoz.

Az új képernyős koncepciót Stephen Royle, a Discovery Networks CEEMEA kreatívigazgatója dolgozta ki.

„A célunk a Discovery márka Amerikában már bevált identitásához közelebb álló vizuális megjelenés kialakítása volt, melyhez energikusabb és karakteresebb színeket, élettel telibb ikonokat és átvezető képeket használtunk” – mondta Stephen Royle.

Az új külsővel együtt új műsorok is érkeznek a csatornára. Ilyen a Kíváncsiság, amely Morgan Freeman, Eli Roth, Maggie Gyllenhaal és más hírességek közreműködésével keresi a választ a mindannyiunkat foglalkoztató létkérdésekre. A szeptember 11-ei terrortámadásban lerombolt New York-i Világkereskedelmi Központ, a Ground Zero újjáépítését mutatja be Az újjászületés: 9/11 emlékműve című minisorozat, mely executive producere Steven Spielberg volt.

A csatorna új arculata a képernyőn kívüli kommunikációban is megjelenik a régióban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók