hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújul a Discovery Channel

A Discovery Networks CEEMEA augusztus 29-től Magyarországon is megújítja a Discovery Channel arculatát. Az új vizuális megjelenés az amerikaihoz hasonlít. 

hirdetés

A Discovery Communications részeként működő Discovery Networks CEEMEA – amely Közép- és Kelet-Európa, Közelkelet és Afrika területéért felel - bejelentette, hogy augusztus 29-től Magyarországon is megújítja a Discovery Channel arculatát.

Az újrapozícionálást a Discovery portfóliójába tartozó csatornák több hónapos vizsgálata előzte meg, melyet Paul Welling, a Discovery Networks CEEMEA csatornákért felelős igazgatója vezetett.

A Discovery szerint az eredmény egy dinamikusabb és határozottabb on-air megjelenés, amely közelebb áll a csatorna elsődleges célcsoportját alkotó 25-39 éves férfiak elvárásaihoz.

Az új képernyős koncepciót Stephen Royle, a Discovery Networks CEEMEA kreatívigazgatója dolgozta ki.

„A célunk a Discovery márka Amerikában már bevált identitásához közelebb álló vizuális megjelenés kialakítása volt, melyhez energikusabb és karakteresebb színeket, élettel telibb ikonokat és átvezető képeket használtunk” – mondta Stephen Royle.

Az új külsővel együtt új műsorok is érkeznek a csatornára. Ilyen a Kíváncsiság, amely Morgan Freeman, Eli Roth, Maggie Gyllenhaal és más hírességek közreműködésével keresi a választ a mindannyiunkat foglalkoztató létkérdésekre. A szeptember 11-ei terrortámadásban lerombolt New York-i Világkereskedelmi Központ, a Ground Zero újjáépítését mutatja be Az újjászületés: 9/11 emlékműve című minisorozat, mely executive producere Steven Spielberg volt.

A csatorna új arculata a képernyőn kívüli kommunikációban is megjelenik a régióban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!