hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújította hűségklubját a Metropol

Májustól új arculattal és új weboldallal jelentkezik a Club Metropol, az ingyenes napilap hűségklubja. A megújulást print-, online- és rádiókampány kíséri.
hirdetés

A Metropol még 2001-ben indította el a hűségklubját, ahol az érdeklődők egy online regisztráció után különböző kevdezményekre jogosító kártyát kapnak.

A hűségklub most májusban újult meg, változott a dizájn, kereskedelmi ajánlatokkal bővítette a palettáját és teljes átalakuláson ment át a Clubmetropol.hu is.

A dizájnfeladatokat a Metro hálózaton belüli dán és svéd Clubmetropol arculatokból keverték a magyarországi Metropol grafikusai, míg a weboldal háromhónapos fejlesztése a napilap IT-szakembereinek feladata volt. 

A megújulás kapcsán a Metropol házon belül készült és foglalt kampányt indított: a Clubmetropol a június 14-ig futó, öthetes periódus alatt a nyomtatott sajtóban - a Metropol mellett elsősorban nőket és fiatalokat megcélzó magazinokban - rádióban pedig 25 és 30 másodperces reklámszpotokkal jelenik meg, illetve számos webes felületen és hírlevélben is toboroz új tagokat.

„A kampány célja elsősorban a meglévő tagok aktivizálása, illetve új tagok toborzása, ezért olyan mechanizmust alkalmazunk, amely mindezeket biztosítja. Az újonnan regisztrált tagok között fődíjat sorsolunk ki, a meglévők között pedig hetente új nyeremények találnak gazdára. A játék tudásalapú, így csak a helyes válaszokat beküldők között sorsolunk ki nyerteseket” – mondta el Rubos Krisztina, a Metropol marketingigazgatója.

A szakember szerint a hirdetők által márkaerősítésre vagy újdonságok bevezetésére is alkalmas Club Metropol hűségklub tagsága elsősorban a 21 és 35 év közötti fiatalokból áll. A regisztráltak között a legkedveltebb témák és ajánlatok az utazás, az egészséges életmód, a lakáskultúra és a sport. A Club Metropol tagjainak 48 százaléka budapesti, 52 százaléka pedig vidéken él.

A hűségklub nemzetközi know-how alapján indult, és a Metro International hálózatában jelenleg hat országban működik, így Magyarország mellett Olaszországban, Franciaországban, Hollandiában, Svédországban és Finnországban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Március első hetei egyértelműen a vegyiáruk felhalmozásáról szóltak itthon a Nielsen kutatása szerint.

A tévétársaság is a távolságtartásra figyelmeztet.

Kell az a fanyar, brit humor a nehéz időkben is.

A kínai kormány szerint mégis korai volt a mozik lassú újranyitása. Nem túl jó hír ez a világ filmiparának.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!