hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik Ómolnár Miklós luxus-bulvármagazinja

Négy év után felfüggesztik a Hello! magazin megjelentetését – tudta a meg a Media1.

hirdetés

Levélben értesítette az előfizetőit a Hello! magazin arról, hogy a lap szeptembertől megszűnik, pontosabban felfüggesztik a kiadását. Ám, ahogy írják ettől még nincs ok az elkámpicsorodásra, az olvasók a Mediaworks hasonló tematikájú kidaványai közül választhatnak helyette valamit – derül ki a Media1 cikkéből és a birtokukba került levélből. Így tehát az elárvult Hello! előfizetők a Hot!, a Lakáskultúra, a Diéta és Fitnesz valamint a Manager magazin közül választhatnak maguknak új olvasnivalót.

A Hello! 2014-ben indult, és jogos, ha a mostani hír hallatán felmerült benned a kérdés, hogy: „egyáltalán létezett még?” A magazin első számát ugyanis hatalmas felhajtás előzte meg, ám ezt követően alábbhagyott körülötte a hájp.  Az ígértetek szerint a Hello! a külföldi hasonló vagy azonos nevű tesvérlapjai nyomán magas színvonalú bulvártartalmmal akart kitűnni a sztármagazinok közül, amiben szereplőként és hirdetőként is presztízsértékű megjelenni.

Ez a külföldi kiadványok esetében gyakran igaz is, a brit Hello! például elsősorban a királyi családdal foglalkozik számos szakújságíróval a témában. Ám a magyar Hello! kapcsán már a kezdetekkor felmerülhetett a kérdés, hogy Magyarországon van-e elég ennyire A-listás sztár, akik megtöltik majd a lapot. A mércét a Vajna-házaspárhoz igazították, ők szerepeltek az első szám címoldalán. Utánuk következtek olyan az olyan egyéb magyar megfelelői a királyi családoknak és A-listás hírességeknek, mint Schoberték, Debreczeni Zita és Gianni, az akkor még házas Sarka Kata és Hajdú Péter, vagy a 2016-ban egy párt alkotó Zimány Linda és Kedves Ferenc.

Ám, ahogy arra számítani lehetett, egy idő után elapadozott a hazai celebcsap. 2018 májusa óta például alig jelent meg olyan lapszám, aminek a nagycímlapján magyar híresség szerepelt volna.

Ezt egyébként inkább csak érdekesség vetettük fel, a megszűnés/felfüggesztés igazi okát egyelőre nem tudni (az ügyben felvettük a kapcsolatot a Ripost Media Kft.-vel és a KESMÁ-val is, amennyiben kapunk választ, a cikket frissítjük). A Media1 csak annyit jegyez meg a dolog kapcsán, hogy a Hello!-t a KESMA alá tartozó  Ripost Media Kft. adta ki, az alapítvány pedig idén már bezárta a Vs.hu-t, a Faktor.hu-t, illetve az Echo TV-t is.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés