hirdetés
hirdetés
hirdetés

Befejezi a működését a Sensation 360

Befejezi a működését a Sensation 360  – mondta a Kreatív Online érdeklődésére a cég tulajdonosa, Kőrössy Zoltán. A rendezvényszervezéssel foglalkozó Sensation Event & Congress viszont marad.

hirdetés

„Befejezi működését a Sensation 360 Kommunikációs Kft. Az ügynökségi kommunikációval foglalkozó cég bezárásáról a tulajdonos, az Eventrend Holding döntött” – írja hivatalos válaszában Kőrössy Zoltán cégtulajdonos, miután a piacon terjedő információkra rákérdezett a Kreatív Online.

A tulajdonos elmondása szerint a stratégiai döntés hátterében két indok áll. „Egyrészt az ügynökségi kommunikáció az elmúlt két évben egyre nehezebb helyzetbe került, a piac zsugorodik, az árrések csökkennek, az ügynökségek gazdasági teljesítménye egyre kiszámíthatatlanabbá vált. Az Eventrend, mint a Sensation 360 Kommunikációs Kft. fő tulajdonosa úgy értékeli, hogy a közeljövőben ez a kedvezőtlen piaci tendencia nem változik érdemben, így befektetéseit olyan helyeken erősíti, ahol kedvezőbbek és kiszámíthatóbbak az üzleti lehetőségek” – írja.

Másik indokként Kőrössy azt jelöli meg, hogy az Eventrend cégcsoport számos új, a vendéglátás, rendezvényszervezés területén megvalósuló projektet indít, illetve jövőbeni koncessziót nyert el, így anyagi és humán erőforrásait ezekre a területekre kívánja összpontosítani.

Kőrössy kiemelte, hogy a Sensation alapját jelentő rendezvényszervező ügynökség a Sensation Event & Congress „mint önálló cég a mai napig sikeresen működik, piaca és ügyfélköre stabil, annak jövőjét a cég tulajdonosai és ügyvezetője, Paku Melinda bíztatónak és perspektivikusnak értékeli”.

Az 1998-ban alapított, jogelődjei után Sensation 360 nevet felvett ügynökség nettó árbevétele az Opten cégadatbázisa szerint tavaly 693 millió, 2009-ben 397, 2008-ban pedig 890 millió forint volt. A cég adózott eredménye ezekben az években 27, 23 és 36 millió forint volt (kerekített adatok). A cég emblematikus munkája volt a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa projekt pr-kommunikációs feladatainak elvégzése.

Az Eventrend Holding által közölt információk szerint vállalkozásai az elmúlt években átlagosan 4 milliárd forint körüli nettó árbevételt értek el, alkalmazotti létszáma pedig 250-300 fő között változott. Portfóliójában jelenleg 6 rendezvényszervező cég, 12 étterem, 6 üzemeltetett rendezvény helyszín, 1 üzemeltett szállodai vendéglátás részleg, 1 eszközkölcsönző cég és 2 internetes vállalkozás található.

Az Eventrend cégei a 2011-es évben elnyerték a soros EU elnökség vendéglátásának lebonyolítását, aminek keretén belül az első félévben közel 400 eseményen biztosítottak fogadásokat. Ezen rendezvényekkel együttesen összesen 3000 eseményt szerveznek az Eventrend vállalkozásai 2011-ben, illetve a vendéglátás területén 1,4 millió vendéget szolgálnak ki éttermeikben.

Az Eventrend Holding stratégiája a jövőben a hosszú távú üzemeltetések irányába mutat, amelyek jóval kevésbé vannak kitéve a konjunkturális hullámzásoknak. Ennek keretén belül előrehaladott tárgyalásokat folytat nagy volumenű üzemeltetések átvételéről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A tulajdonosi kör és a szállodát üzemeltető csapat azonban marad.

A kutatások szerint bizonyos appok kifejezetten jót tesznek a 65+ korosztálynak.

Januártól saját salesszel dolgozik a PS Online Média Kft. (korábban IKO Digital) és az OCC, valamint bővült a portfólió, és elindult a hivatalos e-sport bajnokságuk is.

Grammy-díjas producer, híres youtuber, és Jim Jarmusch-sal együtt dolgozó zenész is vendégként érkezik a DEX-re.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés