hirdetés
hirdetés
hirdetés

Befejezi a működését a Sensation 360

Befejezi a működését a Sensation 360  – mondta a Kreatív Online érdeklődésére a cég tulajdonosa, Kőrössy Zoltán. A rendezvényszervezéssel foglalkozó Sensation Event & Congress viszont marad.

hirdetés

„Befejezi működését a Sensation 360 Kommunikációs Kft. Az ügynökségi kommunikációval foglalkozó cég bezárásáról a tulajdonos, az Eventrend Holding döntött” – írja hivatalos válaszában Kőrössy Zoltán cégtulajdonos, miután a piacon terjedő információkra rákérdezett a Kreatív Online.

A tulajdonos elmondása szerint a stratégiai döntés hátterében két indok áll. „Egyrészt az ügynökségi kommunikáció az elmúlt két évben egyre nehezebb helyzetbe került, a piac zsugorodik, az árrések csökkennek, az ügynökségek gazdasági teljesítménye egyre kiszámíthatatlanabbá vált. Az Eventrend, mint a Sensation 360 Kommunikációs Kft. fő tulajdonosa úgy értékeli, hogy a közeljövőben ez a kedvezőtlen piaci tendencia nem változik érdemben, így befektetéseit olyan helyeken erősíti, ahol kedvezőbbek és kiszámíthatóbbak az üzleti lehetőségek” – írja.

Másik indokként Kőrössy azt jelöli meg, hogy az Eventrend cégcsoport számos új, a vendéglátás, rendezvényszervezés területén megvalósuló projektet indít, illetve jövőbeni koncessziót nyert el, így anyagi és humán erőforrásait ezekre a területekre kívánja összpontosítani.

Kőrössy kiemelte, hogy a Sensation alapját jelentő rendezvényszervező ügynökség a Sensation Event & Congress „mint önálló cég a mai napig sikeresen működik, piaca és ügyfélköre stabil, annak jövőjét a cég tulajdonosai és ügyvezetője, Paku Melinda bíztatónak és perspektivikusnak értékeli”.

Az 1998-ban alapított, jogelődjei után Sensation 360 nevet felvett ügynökség nettó árbevétele az Opten cégadatbázisa szerint tavaly 693 millió, 2009-ben 397, 2008-ban pedig 890 millió forint volt. A cég adózott eredménye ezekben az években 27, 23 és 36 millió forint volt (kerekített adatok). A cég emblematikus munkája volt a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa projekt pr-kommunikációs feladatainak elvégzése.

Az Eventrend Holding által közölt információk szerint vállalkozásai az elmúlt években átlagosan 4 milliárd forint körüli nettó árbevételt értek el, alkalmazotti létszáma pedig 250-300 fő között változott. Portfóliójában jelenleg 6 rendezvényszervező cég, 12 étterem, 6 üzemeltetett rendezvény helyszín, 1 üzemeltett szállodai vendéglátás részleg, 1 eszközkölcsönző cég és 2 internetes vállalkozás található.

Az Eventrend cégei a 2011-es évben elnyerték a soros EU elnökség vendéglátásának lebonyolítását, aminek keretén belül az első félévben közel 400 eseményen biztosítottak fogadásokat. Ezen rendezvényekkel együttesen összesen 3000 eseményt szerveznek az Eventrend vállalkozásai 2011-ben, illetve a vendéglátás területén 1,4 millió vendéget szolgálnak ki éttermeikben.

Az Eventrend Holding stratégiája a jövőben a hosszú távú üzemeltetések irányába mutat, amelyek jóval kevésbé vannak kitéve a konjunkturális hullámzásoknak. Ennek keretén belül előrehaladott tárgyalásokat folytat nagy volumenű üzemeltetések átvételéről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés