hirdetés
hirdetés
hirdetés

Befejezi a működését a Sensation 360

Befejezi a működését a Sensation 360  – mondta a Kreatív Online érdeklődésére a cég tulajdonosa, Kőrössy Zoltán. A rendezvényszervezéssel foglalkozó Sensation Event & Congress viszont marad.

hirdetés

„Befejezi működését a Sensation 360 Kommunikációs Kft. Az ügynökségi kommunikációval foglalkozó cég bezárásáról a tulajdonos, az Eventrend Holding döntött” – írja hivatalos válaszában Kőrössy Zoltán cégtulajdonos, miután a piacon terjedő információkra rákérdezett a Kreatív Online.

A tulajdonos elmondása szerint a stratégiai döntés hátterében két indok áll. „Egyrészt az ügynökségi kommunikáció az elmúlt két évben egyre nehezebb helyzetbe került, a piac zsugorodik, az árrések csökkennek, az ügynökségek gazdasági teljesítménye egyre kiszámíthatatlanabbá vált. Az Eventrend, mint a Sensation 360 Kommunikációs Kft. fő tulajdonosa úgy értékeli, hogy a közeljövőben ez a kedvezőtlen piaci tendencia nem változik érdemben, így befektetéseit olyan helyeken erősíti, ahol kedvezőbbek és kiszámíthatóbbak az üzleti lehetőségek” – írja.

Másik indokként Kőrössy azt jelöli meg, hogy az Eventrend cégcsoport számos új, a vendéglátás, rendezvényszervezés területén megvalósuló projektet indít, illetve jövőbeni koncessziót nyert el, így anyagi és humán erőforrásait ezekre a területekre kívánja összpontosítani.

Kőrössy kiemelte, hogy a Sensation alapját jelentő rendezvényszervező ügynökség a Sensation Event & Congress „mint önálló cég a mai napig sikeresen működik, piaca és ügyfélköre stabil, annak jövőjét a cég tulajdonosai és ügyvezetője, Paku Melinda bíztatónak és perspektivikusnak értékeli”.

Az 1998-ban alapított, jogelődjei után Sensation 360 nevet felvett ügynökség nettó árbevétele az Opten cégadatbázisa szerint tavaly 693 millió, 2009-ben 397, 2008-ban pedig 890 millió forint volt. A cég adózott eredménye ezekben az években 27, 23 és 36 millió forint volt (kerekített adatok). A cég emblematikus munkája volt a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa projekt pr-kommunikációs feladatainak elvégzése.

Az Eventrend Holding által közölt információk szerint vállalkozásai az elmúlt években átlagosan 4 milliárd forint körüli nettó árbevételt értek el, alkalmazotti létszáma pedig 250-300 fő között változott. Portfóliójában jelenleg 6 rendezvényszervező cég, 12 étterem, 6 üzemeltetett rendezvény helyszín, 1 üzemeltett szállodai vendéglátás részleg, 1 eszközkölcsönző cég és 2 internetes vállalkozás található.

Az Eventrend cégei a 2011-es évben elnyerték a soros EU elnökség vendéglátásának lebonyolítását, aminek keretén belül az első félévben közel 400 eseményen biztosítottak fogadásokat. Ezen rendezvényekkel együttesen összesen 3000 eseményt szerveznek az Eventrend vállalkozásai 2011-ben, illetve a vendéglátás területén 1,4 millió vendéget szolgálnak ki éttermeikben.

Az Eventrend Holding stratégiája a jövőben a hosszú távú üzemeltetések irányába mutat, amelyek jóval kevésbé vannak kitéve a konjunkturális hullámzásoknak. Ennek keretén belül előrehaladott tárgyalásokat folytat nagy volumenű üzemeltetések átvételéről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Azzal fenyegetnek, hogy nekik nem is közbelépniük, Amerika magától is kivégzi a demokráciát.

Hivatalosan is a TV2 tulajdonába került a három csatornával rendelkező cég.

Ezek után némi fenntartással kell kezelni tanulmányuk azon megállapítását is, hogy ma Magyarországon fele-fele arányban fogyasztanak konzervatív és balliberális tartalmakat.

A bank ismét kampányt indított a menhelyen élő kutyákért és macskákért.

Az Önkényes mérvadó című műsora költözik az ATV rádiójára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés