hirdetés
hirdetés
hirdetés

Befejezi a működését a Sensation 360

Befejezi a működését a Sensation 360  – mondta a Kreatív Online érdeklődésére a cég tulajdonosa, Kőrössy Zoltán. A rendezvényszervezéssel foglalkozó Sensation Event & Congress viszont marad.

hirdetés

„Befejezi működését a Sensation 360 Kommunikációs Kft. Az ügynökségi kommunikációval foglalkozó cég bezárásáról a tulajdonos, az Eventrend Holding döntött” – írja hivatalos válaszában Kőrössy Zoltán cégtulajdonos, miután a piacon terjedő információkra rákérdezett a Kreatív Online.

A tulajdonos elmondása szerint a stratégiai döntés hátterében két indok áll. „Egyrészt az ügynökségi kommunikáció az elmúlt két évben egyre nehezebb helyzetbe került, a piac zsugorodik, az árrések csökkennek, az ügynökségek gazdasági teljesítménye egyre kiszámíthatatlanabbá vált. Az Eventrend, mint a Sensation 360 Kommunikációs Kft. fő tulajdonosa úgy értékeli, hogy a közeljövőben ez a kedvezőtlen piaci tendencia nem változik érdemben, így befektetéseit olyan helyeken erősíti, ahol kedvezőbbek és kiszámíthatóbbak az üzleti lehetőségek” – írja.

Másik indokként Kőrössy azt jelöli meg, hogy az Eventrend cégcsoport számos új, a vendéglátás, rendezvényszervezés területén megvalósuló projektet indít, illetve jövőbeni koncessziót nyert el, így anyagi és humán erőforrásait ezekre a területekre kívánja összpontosítani.

Kőrössy kiemelte, hogy a Sensation alapját jelentő rendezvényszervező ügynökség a Sensation Event & Congress „mint önálló cég a mai napig sikeresen működik, piaca és ügyfélköre stabil, annak jövőjét a cég tulajdonosai és ügyvezetője, Paku Melinda bíztatónak és perspektivikusnak értékeli”.

Az 1998-ban alapított, jogelődjei után Sensation 360 nevet felvett ügynökség nettó árbevétele az Opten cégadatbázisa szerint tavaly 693 millió, 2009-ben 397, 2008-ban pedig 890 millió forint volt. A cég adózott eredménye ezekben az években 27, 23 és 36 millió forint volt (kerekített adatok). A cég emblematikus munkája volt a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa projekt pr-kommunikációs feladatainak elvégzése.

Az Eventrend Holding által közölt információk szerint vállalkozásai az elmúlt években átlagosan 4 milliárd forint körüli nettó árbevételt értek el, alkalmazotti létszáma pedig 250-300 fő között változott. Portfóliójában jelenleg 6 rendezvényszervező cég, 12 étterem, 6 üzemeltetett rendezvény helyszín, 1 üzemeltett szállodai vendéglátás részleg, 1 eszközkölcsönző cég és 2 internetes vállalkozás található.

Az Eventrend cégei a 2011-es évben elnyerték a soros EU elnökség vendéglátásának lebonyolítását, aminek keretén belül az első félévben közel 400 eseményen biztosítottak fogadásokat. Ezen rendezvényekkel együttesen összesen 3000 eseményt szerveznek az Eventrend vállalkozásai 2011-ben, illetve a vendéglátás területén 1,4 millió vendéget szolgálnak ki éttermeikben.

Az Eventrend Holding stratégiája a jövőben a hosszú távú üzemeltetések irányába mutat, amelyek jóval kevésbé vannak kitéve a konjunkturális hullámzásoknak. Ennek keretén belül előrehaladott tárgyalásokat folytat nagy volumenű üzemeltetések átvételéről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés