hirdetés
hirdetés
hirdetés

Befejezi a működését a Sensation 360

Befejezi a működését a Sensation 360  – mondta a Kreatív Online érdeklődésére a cég tulajdonosa, Kőrössy Zoltán. A rendezvényszervezéssel foglalkozó Sensation Event & Congress viszont marad.

hirdetés

„Befejezi működését a Sensation 360 Kommunikációs Kft. Az ügynökségi kommunikációval foglalkozó cég bezárásáról a tulajdonos, az Eventrend Holding döntött” – írja hivatalos válaszában Kőrössy Zoltán cégtulajdonos, miután a piacon terjedő információkra rákérdezett a Kreatív Online.

A tulajdonos elmondása szerint a stratégiai döntés hátterében két indok áll. „Egyrészt az ügynökségi kommunikáció az elmúlt két évben egyre nehezebb helyzetbe került, a piac zsugorodik, az árrések csökkennek, az ügynökségek gazdasági teljesítménye egyre kiszámíthatatlanabbá vált. Az Eventrend, mint a Sensation 360 Kommunikációs Kft. fő tulajdonosa úgy értékeli, hogy a közeljövőben ez a kedvezőtlen piaci tendencia nem változik érdemben, így befektetéseit olyan helyeken erősíti, ahol kedvezőbbek és kiszámíthatóbbak az üzleti lehetőségek” – írja.

Másik indokként Kőrössy azt jelöli meg, hogy az Eventrend cégcsoport számos új, a vendéglátás, rendezvényszervezés területén megvalósuló projektet indít, illetve jövőbeni koncessziót nyert el, így anyagi és humán erőforrásait ezekre a területekre kívánja összpontosítani.

Kőrössy kiemelte, hogy a Sensation alapját jelentő rendezvényszervező ügynökség a Sensation Event & Congress „mint önálló cég a mai napig sikeresen működik, piaca és ügyfélköre stabil, annak jövőjét a cég tulajdonosai és ügyvezetője, Paku Melinda bíztatónak és perspektivikusnak értékeli”.

Az 1998-ban alapított, jogelődjei után Sensation 360 nevet felvett ügynökség nettó árbevétele az Opten cégadatbázisa szerint tavaly 693 millió, 2009-ben 397, 2008-ban pedig 890 millió forint volt. A cég adózott eredménye ezekben az években 27, 23 és 36 millió forint volt (kerekített adatok). A cég emblematikus munkája volt a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa projekt pr-kommunikációs feladatainak elvégzése.

Az Eventrend Holding által közölt információk szerint vállalkozásai az elmúlt években átlagosan 4 milliárd forint körüli nettó árbevételt értek el, alkalmazotti létszáma pedig 250-300 fő között változott. Portfóliójában jelenleg 6 rendezvényszervező cég, 12 étterem, 6 üzemeltetett rendezvény helyszín, 1 üzemeltett szállodai vendéglátás részleg, 1 eszközkölcsönző cég és 2 internetes vállalkozás található.

Az Eventrend cégei a 2011-es évben elnyerték a soros EU elnökség vendéglátásának lebonyolítását, aminek keretén belül az első félévben közel 400 eseményen biztosítottak fogadásokat. Ezen rendezvényekkel együttesen összesen 3000 eseményt szerveznek az Eventrend vállalkozásai 2011-ben, illetve a vendéglátás területén 1,4 millió vendéget szolgálnak ki éttermeikben.

Az Eventrend Holding stratégiája a jövőben a hosszú távú üzemeltetések irányába mutat, amelyek jóval kevésbé vannak kitéve a konjunkturális hullámzásoknak. Ennek keretén belül előrehaladott tárgyalásokat folytat nagy volumenű üzemeltetések átvételéről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés