hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága

Varga Mihály kommunikációs igazgató távozásával együtt megszűnik a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága. Ez az átszervezés újabb lépése.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Sokan nyomják együtt webkamerán keresztül a Come Togethert, és a húsos párnácskát is együtt süti nagyi és az unokája. Az olasz Vodafone készítette a videót, amelyet most magyarra is adaptáltak.

A Telekom Tettek Hálózata új kampánya a generációk közti együttműködést állítja középpontba.

Vírusölő, járvány idejére javasolt, egészségügyi dolgozók részére készült termékeket kínálnak, csak ezeket az állításokat semmivel nem támasztják alá.

Ezt boncolgatja a Republic Group Trendriport különszáma.

Célja, hogy felvegye a küzdelmet a koronavírussal kapcsolatos téves információkkal szemben.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Mivel évekig ott dolgoztam, egy rövid megemlékezéssel úgy gondolom tartozom ennek a szervezetnek. A hajdani Matáv privatizációja utáni rendkívül szerencsés
környezetben ugyanis olyasvalami alakult ki ott, ami csak ritkán jöhet létre. Az egykori erőforrásbőség, a vállalat gyors növekedése, sikerei, a külföldi tulajdonos
megjelenése, de bele nem szólása a szakmai munkába, a nyitott, újdonságokra fogékony top menedzsment - Straub Elek, a profi szakmai vezető - Nagy Bálint és az általa
felépített szervezet (hét emberből lett harminc valahány) valóban a csillagok szerencsés együttállását jelentette. Kialakult egy szakmai műhely, egy jó hangulatú
csapat. Ez a fajta kreatív, szabadon gondolkodó - olykor szárnyaló munkastílus sajnos ritka és egyre ritkább a multivilágban. Nem véletlenül született annyi szakmai
siker, újítás, melyek messze megelőzték korukat, és persze néhány baki is. Jó volt azt érezni, hogy a kommunikációs szakma példaként tekint ránk. Örülök, hogy
részese lehettem mindennek.
Szomorú, hogy miközben a vállalat nagy kerülőkkel szinte oda jutott vissza, ahonnan 10 éve elindult - a funkcionális szervezeti felépítéshez -, (persze közben
integrálta a T-Mobile-t, ami azért nagyon nagy különbség), az egykor a vállalat hírnevében jelentős szerepet játszó szervezet az utóbbi évek látványos agóniája
után szép csendesen kimúlt.
The show must go on! Sok sikert az új felállásban!

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés