hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága

Varga Mihály kommunikációs igazgató távozásával együtt megszűnik a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága. Ez az átszervezés újabb lépése.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A felmondások ellenére még frissül az oldal, így az olvasók többsége is maradt egyelőre.

A Magyar Helsinki Bizottságnak már meg is jelent az első 444-es posztja.

Lovász László, a Lakástalkshow műsorvezetője lesz a társa a reggel 6-10-ig tartó műsorban.

Az Epic Games szerint versenyt sért az Apple, utóbbi cserébe letiltotta az Epic appját. Azóta a Google is beszállt a csatába.

Egy tanulmány szerint az ezzel próbálkozó kiadók nagy arányban meg is tudták tartani előfizetőiket a próbaidőszak lejártával.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Mivel évekig ott dolgoztam, egy rövid megemlékezéssel úgy gondolom tartozom ennek a szervezetnek. A hajdani Matáv privatizációja utáni rendkívül szerencsés
környezetben ugyanis olyasvalami alakult ki ott, ami csak ritkán jöhet létre. Az egykori erőforrásbőség, a vállalat gyors növekedése, sikerei, a külföldi tulajdonos
megjelenése, de bele nem szólása a szakmai munkába, a nyitott, újdonságokra fogékony top menedzsment - Straub Elek, a profi szakmai vezető - Nagy Bálint és az általa
felépített szervezet (hét emberből lett harminc valahány) valóban a csillagok szerencsés együttállását jelentette. Kialakult egy szakmai műhely, egy jó hangulatú
csapat. Ez a fajta kreatív, szabadon gondolkodó - olykor szárnyaló munkastílus sajnos ritka és egyre ritkább a multivilágban. Nem véletlenül született annyi szakmai
siker, újítás, melyek messze megelőzték korukat, és persze néhány baki is. Jó volt azt érezni, hogy a kommunikációs szakma példaként tekint ránk. Örülök, hogy
részese lehettem mindennek.
Szomorú, hogy miközben a vállalat nagy kerülőkkel szinte oda jutott vissza, ahonnan 10 éve elindult - a funkcionális szervezeti felépítéshez -, (persze közben
integrálta a T-Mobile-t, ami azért nagyon nagy különbség), az egykor a vállalat hírnevében jelentős szerepet játszó szervezet az utóbbi évek látványos agóniája
után szép csendesen kimúlt.
The show must go on! Sok sikert az új felállásban!

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés