hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága

Varga Mihály kommunikációs igazgató távozásával együtt megszűnik a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága. Ez az átszervezés újabb lépése.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Mivel évekig ott dolgoztam, egy rövid megemlékezéssel úgy gondolom tartozom ennek a szervezetnek. A hajdani Matáv privatizációja utáni rendkívül szerencsés
környezetben ugyanis olyasvalami alakult ki ott, ami csak ritkán jöhet létre. Az egykori erőforrásbőség, a vállalat gyors növekedése, sikerei, a külföldi tulajdonos
megjelenése, de bele nem szólása a szakmai munkába, a nyitott, újdonságokra fogékony top menedzsment - Straub Elek, a profi szakmai vezető - Nagy Bálint és az általa
felépített szervezet (hét emberből lett harminc valahány) valóban a csillagok szerencsés együttállását jelentette. Kialakult egy szakmai műhely, egy jó hangulatú
csapat. Ez a fajta kreatív, szabadon gondolkodó - olykor szárnyaló munkastílus sajnos ritka és egyre ritkább a multivilágban. Nem véletlenül született annyi szakmai
siker, újítás, melyek messze megelőzték korukat, és persze néhány baki is. Jó volt azt érezni, hogy a kommunikációs szakma példaként tekint ránk. Örülök, hogy
részese lehettem mindennek.
Szomorú, hogy miközben a vállalat nagy kerülőkkel szinte oda jutott vissza, ahonnan 10 éve elindult - a funkcionális szervezeti felépítéshez -, (persze közben
integrálta a T-Mobile-t, ami azért nagyon nagy különbség), az egykor a vállalat hírnevében jelentős szerepet játszó szervezet az utóbbi évek látványos agóniája
után szép csendesen kimúlt.
The show must go on! Sok sikert az új felállásban!

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés