hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik a Cink

A tulajdonos Gawker nem finanszírozza tovább. 

hirdetés

Teljesen váratlanul Szily László alapító Hoppá, vége a Cinknek címmel tett ki egy bejegyzést, amelyben leírja, miért lett vége. Szilyt tegnap délelőtt hívta fel Nick Denton tulajdonos, aki közölte vele, hogy nem finanszírozzák tovább a működést. Holnaptól pedig már nem is lesz Cink. 

Szily az alábbi okokat sorolja fel:

- Eleve nem voltak normális sajtótermék, csak egy kísérleti játszótér, de lejárt a projekt életciklusa, nincs értelme fenntartani. 

- Egy éve világossá vált, hogy a Kinja nevű kommentrendszerrel kapcsolatos tulajdonosi elvárásokat vagy teljesítették, vagy soha nem fogják tudni teljesíteni. 

- Az a szempont, hogy a Cink lesz a sajtósuzabadság utolsó magyar fáklyája, eltűnt, mert közben kiderült, hogy a nem rózsás helyzetben is maradtak még szabad médiumok. 

- Tavaly Nick Denton azt mondta, hogy a napi harmincezer egyéni látogatót idénre meg kell duplázni. Nem sikerült. 

- A Facebook algoritmusának sokadik megváltoztatása pedig elzárta ezt az utat, mivel ők nem voltak hajlandóak pénzt fizetni azért, hogy több emberhez jussanak el a tartalmaik. 

- Így hiába nőtt meg az olvasószám, az egyik napról a másikra jelentősen visszazuhant és már nem is tudtak utána visszamászni. 

- A Cinket Denton nekik adta, de úgysem lesz milliárdos befektető, aki pénzt adna nekik a folytatásra. 

(forrás: Cink.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés