hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszólítaná a nőket a Johnnie Walker

Amerikában piacra dobják a Jane Walkert. 2016 végére tervezték, csak Trump lett az elnök.

hirdetés

A nemek közti egyenlőség mellett kampányol a Johnny Walker az Egyesült Államokban. Piacra dobja ugyanis a Jane Walker Edition-t, méghozzá márciusban, amikor egyrészt a Nők napja van, másrészt Amerikában, Angliában és Ausztráliában akkor tartják a Women's History Month nevű, a történelem női úttörőire emlékező rendezvénysorozatot.

A Jane Walker palackokból egy dollárt non-profit női egyenjogúsági kampányoknak adományoznak, ilyen a New York-i Central Parkba tervezett szüfrazsettemlékmű, illetve az annak felállítására irányuló mozgalom (Monumental Women), valamint a női politikusok aktivitását és hivatali szerepét ösztönző She Should Run kampány.

A Jane Walker kampányt, és ahhoz tartozó logót és kommunikációt az Anomaly ügynökség csinálja. Érdekesség amúgy, írja az Adweek, hogy a kampányt eredetileg 2016 végén akarták indítani: Hillary Clinton megválasztására időzítették volna, aki az első nő lett volna a hivatalban. Csak aztán egy nőket molesztáló nárcisztikus hímsoviniszta lett az elnök.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés