hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszólítaná a nőket a Johnnie Walker

Amerikában piacra dobják a Jane Walkert. 2016 végére tervezték, csak Trump lett az elnök.

hirdetés

A nemek közti egyenlőség mellett kampányol a Johnny Walker az Egyesült Államokban. Piacra dobja ugyanis a Jane Walker Edition-t, méghozzá márciusban, amikor egyrészt a Nők napja van, másrészt Amerikában, Angliában és Ausztráliában akkor tartják a Women's History Month nevű, a történelem női úttörőire emlékező rendezvénysorozatot.

A Jane Walker palackokból egy dollárt non-profit női egyenjogúsági kampányoknak adományoznak, ilyen a New York-i Central Parkba tervezett szüfrazsettemlékmű, illetve az annak felállítására irányuló mozgalom (Monumental Women), valamint a női politikusok aktivitását és hivatali szerepét ösztönző She Should Run kampány.

A Jane Walker kampányt, és ahhoz tartozó logót és kommunikációt az Anomaly ügynökség csinálja. Érdekesség amúgy, írja az Adweek, hogy a kampányt eredetileg 2016 végén akarták indítani: Hillary Clinton megválasztására időzítették volna, aki az első nő lett volna a hivatalban. Csak aztán egy nőket molesztáló nárcisztikus hímsoviniszta lett az elnök.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Főhősünknek igencsak jól jönne egy csoki, hogy kijöjjön a karantén utáni katatóniából.

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés