hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszólítaná a nőket a Johnnie Walker

Amerikában piacra dobják a Jane Walkert. 2016 végére tervezték, csak Trump lett az elnök.

hirdetés

A nemek közti egyenlőség mellett kampányol a Johnny Walker az Egyesült Államokban. Piacra dobja ugyanis a Jane Walker Edition-t, méghozzá márciusban, amikor egyrészt a Nők napja van, másrészt Amerikában, Angliában és Ausztráliában akkor tartják a Women's History Month nevű, a történelem női úttörőire emlékező rendezvénysorozatot.

A Jane Walker palackokból egy dollárt non-profit női egyenjogúsági kampányoknak adományoznak, ilyen a New York-i Central Parkba tervezett szüfrazsettemlékmű, illetve az annak felállítására irányuló mozgalom (Monumental Women), valamint a női politikusok aktivitását és hivatali szerepét ösztönző She Should Run kampány.

A Jane Walker kampányt, és ahhoz tartozó logót és kommunikációt az Anomaly ügynökség csinálja. Érdekesség amúgy, írja az Adweek, hogy a kampányt eredetileg 2016 végén akarták indítani: Hillary Clinton megválasztására időzítették volna, aki az első nő lett volna a hivatalban. Csak aztán egy nőket molesztáló nárcisztikus hímsoviniszta lett az elnök.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés