hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mégsem lesz Sztaniszláv András a HVG főszerkesztője

A HVG kiadóigazgatója engedett a szerkesztőségi nyomásnak, mégsem lesz Sztaniszláv András főszerkesztő – értesült a Válasz.hu. 

hirdetés

Két napja adtunk hírt arról, hogy a HVG print és online szerkesztőségének élére a pr-es tapasztalatokkal rendelkező Sztaniszláv András kerül. 

Mint a Válasz.hu megírta, Szauer Péter, a HVG kiadóigazgatója a szerkesztőségi nyomásnak engedett, így mégsem lesz Sztaniszláv András az összevont szerkesztőség főszerkesztője. A portál szerint Sztaniszláv korábban Szekeres Imre szocialista politikus sajtósaként működött, szlovákiai bejegyzésű cégét pedig Welsz Tamásnak adta el. 

A portál értesülését más forrás a Kreatívnak is megerősítette, kérdéseinkkel pedig kerestük Sztaniszláv Andrást és a vezérigazgatót, őket egyelőre nem sikerült elérni. A Hvg.hu-n viszont a következő közleményt jelentette meg a kiadó: "Azt követően, hogy a HVG és a Hvg.hu szerkesztősége közösen állást foglalt Sztaniszláv András főszerkesztői kinevezése ellen, a kiadó vezetője és a januártól integráltan működő szerkesztőség megállapodott arról, hogy egy átmeneti időre négyfős közös szerkesztőbizottság irányítja majd a lapot és a szájtot. A szerkesztőbizottság tagjai: Jakus Ibolya, Neizer Anita, Juhász Gábor, Nagy Iván Zsolt. A megállapodás értelmében az integrált főszerkesztő kinevezéséig tart a testület mandátuma. Ez idő alatt a kiadó vezetése és a szerkesztőségi irányító testület szorosan együttműködik az integráció megvalósításában."

A Népszabadság információi szerint a két szerkesztőség közösen lépett fel Sztaniszlávval szemben. Már kedden tárgyaltak a tulajdonosokat képviselő Szauer Péter vezérigazgatóval, majd a két szerkesztőség szerdán együttes ülést tartott, ahol 36 igen szavazattal, 7 nem és 7 tartózkodás mellett azt az álláspontot alakították ki, hogy elutasítják a tulajdonosok által jelölt főszerkesztő személyét.

Sztaniszláv András korábban az Európa Zöld fővárosa 2015. címet elnyert város vezetésének megbízásából e projekten és a Bristol’s BIG Green Week fesztivál megvalósításán dolgozott. Ezt megelőzően közel tíz éven át a PersonaR Kommunikációs Tanácsadó Kft. vezető partnere volt, ahol stratégiai pr-tanácsokat adott magyar és nemzetközi cégeknek. Dolgozott egyebek között a Miniszterelnöki Hivatalban a Kormányzati Stratégiai Elemző Központ sajtótitkáraként, a Hamu és Gyémánt Kiadónál lapigazgatóként és kisebb magazinok szerkesztőjeként.

(forrás: Válasz.hu, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés