hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megmutatjuk nektek az év legbetegebb reklámját

A thai kisfilm önálló műalkotásként is megállja a helyét, nem véletlenül nyűgözte le az Epica zsűrijét.

hirdetés

A múlt héten zajlott az Epica nemzetközi reklámverseny zsűrizése, melyen a Kreatív delegáltjaként én is részt vettem.

A társadalmi célú reklámok között, az „egészség és biztonság” alkategóriában volt egy egészen különleges darab, a Thai Leo Burnett által a Thai Egészségnépszerűsítési Alapítványnak készített Bok Choy. A szó thai nyelven a bordáskel nevű növényt jelenti. A reklám főhőse, egy thai lány ezt kutatja számtalan akadályon át, hogy egy helyi specialitást készíthessen beteg munkaadójának.

Többet nem fűznék hozzá, csak annyit, hogy minden egyes másodperce magába szippantja az embert. Nagyon más, mint azok a reklámok, amiket itt a nyugati világban megszokhattunk, egyúttal rettentően szórakoztató. A reklám végül aranyat nyert kategóriájában:

Az Epicán született kiemelkedő magyar sikerekről itt írtunk.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés