Megmutatjuk, milyen egy sörtúra

A Kreatív keresi azt a kommunikációs iparban dolgozó, vagy ebbe az iparba elhelyezkedni kívánó tartalomembert, aki szívesen elutazna a Grimbergen sörmárka szülőhazájába, Belgiumba, és tudósítana erről az utazásról, szöveges, képes és/vagy videós formában. Hogy pontosabb képetek legyen arról, mi vár a szerencsés nyertesre, megmutatunk néhány részletet.

hirdetés

Ahogy a héten már megírtuk, a belga Grimbergen sör magyarországi bevezető kampányának részeként 2016. szeptember 8-án egy sajtóutat szervez újságírók részére a Grimbergen sör szülőhazájába, Belgiumba. A sajtóúton a kiválasztott újságírók és szakmai bloggerek mellett részt vehet a Kreatív egyik olvasója is.

Keressük tehát azt az olvasónkat, aki a Grimbergen vendégeként (azaz az utazást és a szállást a sörmárka állja) szívesen utazna el Belgiumba, nézné meg a Grimbergen sörüzemet, és erről az utazásról tudósítaná a Kreatívot, írna, fényképezne, és ha nagyon lelkes, akár videót is készíthet.

Hogy pontosabban lássátok, milyen egy sörtúra, mutatunk két videót, ami egy korábbi hasonló esemény hangulatát írja le. 

Ahogy ez a videókból is látszik, itt nem arról van szó, hogy beterelnek egy sörüzembe, ahol meg lehet kóstolni az aktuális új ízeket, hanem egy komplex élményről. A Kreatív kiválasztott bloggerét, több magyar újságíróval közösen elreptetik Brüsszelbe (ott lesz az újságíró és bloggercsapat szállása), majd ezt követi az apátsági sörfőzde megtekintése. Kóstolás, etetés-itatás, showműsor. A vendégsereget este viszik vissza a szervezők a brüsszeli szállodába, így még egy esti lazulás is belefér azoknak, akikben marad erő az egész napos szórakozás után. 

Ha kedvet kaptatok a részvételhez, a következőt kell tennetek:

  1. Írjátok le maximum 300 karakterben, hogy miért szeretnétek részt venni ezen az utazáson!
  2. Írjátok le egy mondatban, hogy miért ti lennétek az ideális jelöltek!
  3. Küldjétek el, hogy eddig milyen jellegű tartalmakat készítettetek. Lehet ez blog, mikroblog, Facebook-oldal (url), vállalati hírlap (pdf), tévéműsor, reklámfilm (link), fotósorozat, novella, regény, bármi amiből megtudjuk, hogy milyen jellegű tartalomgyártásban vagytok a legjobbak.
  4. Küldjetek magatokról egy fotót is!

Ez az egész csomag ne legyen túl nehéz (max. 1 megabájt) és küldjétek el a

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre SÖRTÚRA tárggyal!

Ki fog nyerni?

A beérkezett pályázatok közül a Kreatív szerkesztősége és a Grimbergent forgalmazó Carlsberg képviselői közösen döntik el, hogy végül ki vehet részt az utazáson.

kep|id=250979|align=center|title=auto|width=580|galeria=1|popup=1}

A játék menete:

  • Pályázni legkésőbb augusztus 10-én éjfélig lehet.
  • A legjobb pályázatokból egy rövid kivonatot a Kreatívon is közölni fogunk.
  • A pályázatokat augusztus 15-ig elbíráljuk, majd értesítjük a nyertest, illetve a Kreatívon is megjelentetjük, hogy ki lesz a szerencsés.
  • A sörtúra időpontja: szeptember 8.

 

A cikk megjelenését a Carlsberg Hungary támogatta!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!