Megmutatjuk, milyen egy sörtúra

A Kreatív keresi azt a kommunikációs iparban dolgozó, vagy ebbe az iparba elhelyezkedni kívánó tartalomembert, aki szívesen elutazna a Grimbergen sörmárka szülőhazájába, Belgiumba, és tudósítana erről az utazásról, szöveges, képes és/vagy videós formában. Hogy pontosabb képetek legyen arról, mi vár a szerencsés nyertesre, megmutatunk néhány részletet.

hirdetés

Ahogy a héten már megírtuk, a belga Grimbergen sör magyarországi bevezető kampányának részeként 2016. szeptember 8-án egy sajtóutat szervez újságírók részére a Grimbergen sör szülőhazájába, Belgiumba. A sajtóúton a kiválasztott újságírók és szakmai bloggerek mellett részt vehet a Kreatív egyik olvasója is.

Keressük tehát azt az olvasónkat, aki a Grimbergen vendégeként (azaz az utazást és a szállást a sörmárka állja) szívesen utazna el Belgiumba, nézné meg a Grimbergen sörüzemet, és erről az utazásról tudósítaná a Kreatívot, írna, fényképezne, és ha nagyon lelkes, akár videót is készíthet.

Hogy pontosabban lássátok, milyen egy sörtúra, mutatunk két videót, ami egy korábbi hasonló esemény hangulatát írja le. 

Ahogy ez a videókból is látszik, itt nem arról van szó, hogy beterelnek egy sörüzembe, ahol meg lehet kóstolni az aktuális új ízeket, hanem egy komplex élményről. A Kreatív kiválasztott bloggerét, több magyar újságíróval közösen elreptetik Brüsszelbe (ott lesz az újságíró és bloggercsapat szállása), majd ezt követi az apátsági sörfőzde megtekintése. Kóstolás, etetés-itatás, showműsor. A vendégsereget este viszik vissza a szervezők a brüsszeli szállodába, így még egy esti lazulás is belefér azoknak, akikben marad erő az egész napos szórakozás után. 

Ha kedvet kaptatok a részvételhez, a következőt kell tennetek:

  1. Írjátok le maximum 300 karakterben, hogy miért szeretnétek részt venni ezen az utazáson!
  2. Írjátok le egy mondatban, hogy miért ti lennétek az ideális jelöltek!
  3. Küldjétek el, hogy eddig milyen jellegű tartalmakat készítettetek. Lehet ez blog, mikroblog, Facebook-oldal (url), vállalati hírlap (pdf), tévéműsor, reklámfilm (link), fotósorozat, novella, regény, bármi amiből megtudjuk, hogy milyen jellegű tartalomgyártásban vagytok a legjobbak.
  4. Küldjetek magatokról egy fotót is!

Ez az egész csomag ne legyen túl nehéz (max. 1 megabájt) és küldjétek el a

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre SÖRTÚRA tárggyal!

Ki fog nyerni?

A beérkezett pályázatok közül a Kreatív szerkesztősége és a Grimbergent forgalmazó Carlsberg képviselői közösen döntik el, hogy végül ki vehet részt az utazáson.

kep|id=250979|align=center|title=auto|width=580|galeria=1|popup=1}

A játék menete:

  • Pályázni legkésőbb augusztus 10-én éjfélig lehet.
  • A legjobb pályázatokból egy rövid kivonatot a Kreatívon is közölni fogunk.
  • A pályázatokat augusztus 15-ig elbíráljuk, majd értesítjük a nyertest, illetve a Kreatívon is megjelentetjük, hogy ki lesz a szerencsés.
  • A sörtúra időpontja: szeptember 8.

 

A cikk megjelenését a Carlsberg Hungary támogatta!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.