hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megmutatjuk, hogy nézett volna ki a VOLT teljes arculata, ha a koronavírus nem söpri el a fesztivált

Az arculat korábban elkészült, a kreatívok egy része még az utcát is megjárta, a teljes verzió azonban végül a fiókban maradt. 

hirdetés

Tavaly meghívásos tenderen nyerte el az ABSTRCT a Telekom VOLT Fesztivál design tenderét, amit a 2020-as idény arculatára írtak ki.

A cél egy olyan, friss arculat megalkotása volt, ami visszakanyarodik az analóg világhoz és a valódi élményekre helyezi a hangsúlyt 

Szamos Gábor az ABSTRCT kreatív stratégája a Kreatívnak eljuttatott közleményében azt mondta a koncepcióról: „A nyertes koncepció középpontjába a kazettát helyeztük, ami nemcsak a zenét jelképezi, hanem egy generáció értékrendjét is. Azt a világot akartuk visszahozni, amelyikben az egész nyarat együtt töltöttük a szabadban, megéltünk minden érzést és kincsként kezeltük a zenét (hiszen egy csomó albumohz csak úgy jutottunk hozzá, ha lemásolhattuk valakiről, aki ugyancsak másolta valakiről). Ezek jelen vannak egy fesztiválon is, különösen egy olyan őszinte és családias fesztiválon, mint a VOLT, ahova mi is kamaszkorunk óta járunk. A koncepció olyan apró gesztusokból épül fel, amiknek egységében és részleteiben is külön üzenete van”

 

Telekes Tamás, az ABSTRC művészeti vezetője elmondta, hogy „A régi kazettaforradalom világának sokszínűségét építettük bele az arculatba oldschool, de mégis modern formában kivitelezve. A kazetták elmekészlete rendkívül sokféleképpen alkalmazható és gyakorlatilag a végtelenségik mutálható úgy, hogy egységes marad. Ebből az elemkészletből építettük meg a soproni Tűztornyot és ebből vezettük le a helyszínen használt piktogramkészletet is.”

„A kazettáknak nem csak a vizuális világa bontható ki ebben koncepcióban. A copy stílusában és szókészletében is ugyanúgy visszaköszön.” – tette hozzá Jakab Zsolt az ABSTRCT vezető szövegírója.

 

Megrendelő: Telekom VOLT Fesztivál

Fesztiváligazgató: Lobenwein Norbert

Brand Manager: Filutás Anna

Project Manager: Pallag Dániel

 

Ügynökség: ABSTRCT

Kreatív stratéga: Szamos Gábor

Művészeti vezető: Telekes Tamás

Copywriter: Jakab Zsolt

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

A Pesti Srácok kormánypárti szerkesztősége által is működtetett új tévé szabadon fogható csatornaként a legtöbb hazai szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés