Mármint az az eredmény, hogy kellemetlen a reklám, és inkább elhajtja a fogyasztókat a CBA-kból. Millward Brown adatok vendégvéleménnyel.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Ez a HPS reklámügynökségtől függetlenül működő értékesítés-támogatási vállalat, ahol fiktív számla befogadásának gyanúja miatt nyomoz a NAV. A reklám- és event ügynökség működését az ügyvezető szerint nem érinti a vizsgálat.
Például egy átlag szlovákhoz képest háromszor annyit látnak. A vény nélkül kapható gyógyszerek a teljes reklámköltés 21,5 százalékát tették ki 2019-ben.
Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!