hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megmaradt egy rakás étel a céges rendezvényről? Tudjuk a helyét!

Juttasd el rászorulókhoz! A JótÉtel megmutatja, hova viheted, és ha kell, a Budapest Bike Maffia érte is megy.

hirdetés

JótÉtel néven indult el az a kommunikációs és vállalati szektor jótékony célú összefogása, amelynek célja az ételpazarlás csökkentése, illetve az, hogy a céges rendezvényeken és sajtóeseményeken megmaradó étel a legjobb helyre, a rászorulókhoz juthasson el.

A Noguchi Porter Novelli az LG Magyarországgal, a Budapest Bike Maffiával (BBM) és a Kreatív magazinnal és kiadójával összefogva indította el a kezdeményezést. A kezdeményezés nyílt, azaz várják és bátorítják olyan nagylelkű cégek és ügynökségek csatlakozását, amelyek számára szintén fontos, hogy közösen, felelősen és fenntarthatóan lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen és a hajléktalanok érdekében.

Az ötlet tavaly született egy LG termékbevezetés alkalmából szervezett sajtóesemény után, ahol rengeteg szendvics és más hidegkonyhai készítmény maradt meg, amelyek hajléktalanokat támogató szervezetekhez, intézményekhez kerültek az ügynökség révén. Világos volt, hogy előre gondolkodással és szervezettséggel sokkal jobb eredményt is el lehetne érni, ezért vonták be a területen járatos Budapest Bike Maffiát, akiknek az LG egy energiatakarékos hűtőszekrényt is adományozott. 50 adagnál több étel szállítását a BBM önkéntesei oldják meg, az ennél kevesebb maradék célhelyre juttatását egy címlista segíti.

Az összefogás résztvevői szeretnék, ha minél több ügynökség és megbízó csatlakozna a projekthez, hogy együtt segítsenek a rászorulókon. A Noguchi ügyfelei közül elsőként csatlakozott a kezdeményezéshez a Coca-Cola Magyarország, a Cordia, a Dreher Sörgyárak, az Ericsson Magyarország, a Futureal-csoport, a magyarországi McDonald’s, a Profession.hu, az UPS Magyarország és az Unilever Magyarország.

Az adományozás menetéről és a kezdeményezésről további részletek a projekt honlapján, a JotEtel.hu-n olvashatók. A szervezők remélik, hamarosan a hazai kommunikációs ügynökségek és a vállalati szféra színe-java elmondhatja majd magáról, hogy a JótÉtel támogatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés