hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint turisztikai plakátok Ferihegyen

Az átszálló utasoknak Budapestet, a fővárosba érkezőknek a vidéki célpontokat hirdetik a Ferihegyen kihelyezett citylightok, nem először.
hirdetés

27 turisztikai imázsposzter került ki a ferihegyi repülőtér területére, amelyet túlnyomórészt a Budapest Airport finanszíroz – derül ki a Magyar Turizmus közleményéből. A reptér és az állami turisztikai marketingcég mellett a BTH fővárosi turisztikai cég és a reptéri felületeket értékesítő Clear Channel Outdoor Hungary vesznek részt az együttműködésben.

Az idén máshol futó turisztikai hirdetések arculatához igazított reklámok azt szeretnék üzenni az utazóknak, hogy „Magyarország vonzó és izgalmas turisztikai célpont, ahová érdemes ellátogatni és visszatérni”. A hirdetések célközönségének számítanak a reptéren csak átszálló vagy várakozó utasok is, akiket szeretnének turistaként az országba csábítani.


Az érintett állami, reptér- és médiacégek összefogására nem ez az első példa: a tavaly nyári szezonban hasonló a Budapest-hirdetések arculatához passzoló üdvözlőfeliratokat, illetve vidéki desztinációkat népszerűsítő reklámokat helyeztek ki.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Super Bowl alatt fogják vetíteni a szpotot.

Január 21-től várják a startupok nevezését.

A Kreatívon debütál Az én tanárom című kampány werkfilmje.

A Russian Kino 1948-tól egészen napjainkig készült filmeket sorakoztat fel.

Az olimpia és az elnökválasztási kampány jelentősen meg fogja dobni a büdzséket, de a printpiac megint a bot rosszabbik végén lesz.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés