hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint segélykoncertet adott a reklámszakma

1 480 000 forint gyűlt össze a belépőkből és további hozzájárulásokból a múlt hét csütörtökön azon a bulin, amelyet a vörösiszap-katasztrófa károsultjainak megsegítésére rendeztek a hazai reklámosok az Ötkertben.

hirdetés

Körülbelül hatszázan jöttek el, legalábbis a belépőként osztott ötszáz kitűző már jóval a kasszazárás előtt elfogyott múlt hét csütörtökön az Ötkertben. Ezúttal a júniusi, árvízkárosultak megsegítésére rendezett reklámos koncertet és bulit is felülmúlták a szervezők és a vendégek: a belépőkből és további hozzájárulásokból másfélszer annyi segély gyűlt össze, mint négy hónappal ezelőtt. Az összesen 1 480 000 forintból egy nagyon jelentős összeg a HPS házi gyűjtéséből származik, amit hozzátettek a koncerten összegyűlt pénzhez – tudtuk meg az ADok koncertek ötletgazdájától, Zádor Lindától.

Tombolás a színpad előtt...
Tombolás a reklámosok zenéjére (További képekért kattintson!)

A vörösiszap-katasztrófa károsultjainak megsegítésére rendezett jótékonysági koncerten fellépett a DDB zenekara, a Richard Touch Me, a Café munkatársaiból verbuválódott Gyula egyedül jön és a Carbon Group bandája, az Artistically Hamis, majd reklámos dj-k zenéltek, köztük minormajor, a HPS, Axim, az ACG, GrgFr, a Saatchi & Saatchi és BA10, a Benedict & Helfer lemezlovasa. Zádor Linda szervező, a Leo Burnett szövegírója a koncertek után a technikáért a HPS-nek és a Colossalnak, a produkciós támogatásért pedig a Leo Burnettnek és a Velipe Kreatív Stúdiónak mondott köszönetet, valamint a hazai TEDx-eseknek azért, mert a tombolára belépőket ajánlottak fel a TEDxYouth konferenciára. A TEDx egyébként hozott egy üzenőfalat is, amelyen a fiatal generációnak üzenhettek post-iteken a nemes célból mulatozók.

Azoknak, akik nem tudtak részt venni a jótékonysági koncerten, a szervezők a júniusi bulihoz hasonlóan most is felajánlják, hogy utólag adományozhassanak a károsultaknak. A házon belül összegyűjtött adományokról az  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre küldött e-mailben kell értesíteni őket, hogy begyűjthessék. „Ugyanúgy, mint legutóbb, megint azt szeretnénk, ha konkrét formát öltene a segítség. Ha nem az éterbe szállna el a pénz, hanem tényleg jó dolgokra menne, és azok, akik segítettek, látnák, hogy hova került” – mondta a Kreatív Online-nak Zádor Linda. Ezért az adományok sorsa ismét nyomon követhető az ADok Facebook-oldalán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés