hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint segélykoncertet adott a reklámszakma

1 480 000 forint gyűlt össze a belépőkből és további hozzájárulásokból a múlt hét csütörtökön azon a bulin, amelyet a vörösiszap-katasztrófa károsultjainak megsegítésére rendeztek a hazai reklámosok az Ötkertben.

hirdetés

Körülbelül hatszázan jöttek el, legalábbis a belépőként osztott ötszáz kitűző már jóval a kasszazárás előtt elfogyott múlt hét csütörtökön az Ötkertben. Ezúttal a júniusi, árvízkárosultak megsegítésére rendezett reklámos koncertet és bulit is felülmúlták a szervezők és a vendégek: a belépőkből és további hozzájárulásokból másfélszer annyi segély gyűlt össze, mint négy hónappal ezelőtt. Az összesen 1 480 000 forintból egy nagyon jelentős összeg a HPS házi gyűjtéséből származik, amit hozzátettek a koncerten összegyűlt pénzhez – tudtuk meg az ADok koncertek ötletgazdájától, Zádor Lindától.

Tombolás a színpad előtt...
Tombolás a reklámosok zenéjére (További képekért kattintson!)

A vörösiszap-katasztrófa károsultjainak megsegítésére rendezett jótékonysági koncerten fellépett a DDB zenekara, a Richard Touch Me, a Café munkatársaiból verbuválódott Gyula egyedül jön és a Carbon Group bandája, az Artistically Hamis, majd reklámos dj-k zenéltek, köztük minormajor, a HPS, Axim, az ACG, GrgFr, a Saatchi & Saatchi és BA10, a Benedict & Helfer lemezlovasa. Zádor Linda szervező, a Leo Burnett szövegírója a koncertek után a technikáért a HPS-nek és a Colossalnak, a produkciós támogatásért pedig a Leo Burnettnek és a Velipe Kreatív Stúdiónak mondott köszönetet, valamint a hazai TEDx-eseknek azért, mert a tombolára belépőket ajánlottak fel a TEDxYouth konferenciára. A TEDx egyébként hozott egy üzenőfalat is, amelyen a fiatal generációnak üzenhettek post-iteken a nemes célból mulatozók.

Azoknak, akik nem tudtak részt venni a jótékonysági koncerten, a szervezők a júniusi bulihoz hasonlóan most is felajánlják, hogy utólag adományozhassanak a károsultaknak. A házon belül összegyűjtött adományokról az  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre küldött e-mailben kell értesíteni őket, hogy begyűjthessék. „Ugyanúgy, mint legutóbb, megint azt szeretnénk, ha konkrét formát öltene a segítség. Ha nem az éterbe szállna el a pénz, hanem tényleg jó dolgokra menne, és azok, akik segítettek, látnák, hogy hova került” – mondta a Kreatív Online-nak Zádor Linda. Ezért az adományok sorsa ismét nyomon követhető az ADok Facebook-oldalán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés