hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint kevesebb a magyar nevezés Portorozsban

Idén is a DDB nevezett a legtöbb munkával a portorozsi Golden Drumra, a kelet-európai reklámversenyre benyújtott 81 munka közül 17 az övék. A második a sorban hét-hét alkotással a Grey és az Ogilvy.
hirdetés

Csakúgy mint tavaly, az előző évhez képest idén is kevesebb nevezést küldtek be a magyar cégek a Golden Drumra. Tavaly 104, idén azonban csak 99 magyar munka versenyzik – ebből 81-et a reklámversenyre küldtek be, 18-at pedig a külön meghirdetett Portorozs Piran Poster Awards és az I feel Slovenia pályázatokra. A tavalyi versenyhez hasonló az is, hogy ezúttal is a DDB küldte be a legtöbb munkát a reklámversenyre, összesen 17-et.

Bár azt nem bontották le, hogy melyik kategóriába neveztek a magyar ügynökségek, az a táblázatokból kiderült, hogy a legtöbb, 24 magyar munka a tévészpotok között versenyzik, 21 az outdoorban, 13 az interaktívban, de szép számmal küldtek be alkotást a Poster Awards „I feel Slovenia" kategóriájába is, összesen 16-ot.

A Golden Drum zsűrije összesen 2573 munkát bírál el. A résztvevő országok közül a legtöbb nevezést Románia küldte be, második a sorban Oroszország 274-gyel, harmadik pedig a házigazda Szlovénia 241 munkával.

Az összes nevezés egyébként jócskán elmarad a tavalyi 3103-tól. 2007-ben hat Grand Prix-t osztottak ki, a legtöbb pontot a BV McCann Erickson szerezte a versenyen. Az egyedüli magyar sikert Ujj Mészáros Károly könyvelte el, ő nyerte meg a Studio Drum rendezői versenyt.

A Golden Drumon megkezdődött a kategóriák zsűrizése, a háromtagú médiaszekcióban Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója is bírál.

Magyar nevezések
Addiction 1
Akció-NXS 3
Café Creative 3
Carnation 5
DDB 17
Filmmaker Company 1
Forward Digital 1
GlaxoSmithKline Hungary 1
Grey 7
Ideatime 2
JWT Budapest 1
Kirowski 2
Laboratory Ideas 5
Leo Burnett 5
McCann Erickson 5
Ogilvy & Mather 7
Proud 1
Republic 1
Scholz & Friends 4
Sylva 3
Young & Rubicam 6


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés