hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint kevesebb a magyar nevezés Portorozsban

Idén is a DDB nevezett a legtöbb munkával a portorozsi Golden Drumra, a kelet-európai reklámversenyre benyújtott 81 munka közül 17 az övék. A második a sorban hét-hét alkotással a Grey és az Ogilvy.
hirdetés

Csakúgy mint tavaly, az előző évhez képest idén is kevesebb nevezést küldtek be a magyar cégek a Golden Drumra. Tavaly 104, idén azonban csak 99 magyar munka versenyzik – ebből 81-et a reklámversenyre küldtek be, 18-at pedig a külön meghirdetett Portorozs Piran Poster Awards és az I feel Slovenia pályázatokra. A tavalyi versenyhez hasonló az is, hogy ezúttal is a DDB küldte be a legtöbb munkát a reklámversenyre, összesen 17-et.

Bár azt nem bontották le, hogy melyik kategóriába neveztek a magyar ügynökségek, az a táblázatokból kiderült, hogy a legtöbb, 24 magyar munka a tévészpotok között versenyzik, 21 az outdoorban, 13 az interaktívban, de szép számmal küldtek be alkotást a Poster Awards „I feel Slovenia" kategóriájába is, összesen 16-ot.

A Golden Drum zsűrije összesen 2573 munkát bírál el. A résztvevő országok közül a legtöbb nevezést Románia küldte be, második a sorban Oroszország 274-gyel, harmadik pedig a házigazda Szlovénia 241 munkával.

Az összes nevezés egyébként jócskán elmarad a tavalyi 3103-tól. 2007-ben hat Grand Prix-t osztottak ki, a legtöbb pontot a BV McCann Erickson szerezte a versenyen. Az egyedüli magyar sikert Ujj Mészáros Károly könyvelte el, ő nyerte meg a Studio Drum rendezői versenyt.

A Golden Drumon megkezdődött a kategóriák zsűrizése, a háromtagú médiaszekcióban Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója is bírál.

Magyar nevezések
Addiction 1
Akció-NXS 3
Café Creative 3
Carnation 5
DDB 17
Filmmaker Company 1
Forward Digital 1
GlaxoSmithKline Hungary 1
Grey 7
Ideatime 2
JWT Budapest 1
Kirowski 2
Laboratory Ideas 5
Leo Burnett 5
McCann Erickson 5
Ogilvy & Mather 7
Proud 1
Republic 1
Scholz & Friends 4
Sylva 3
Young & Rubicam 6


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés