hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmszemle 2009

Megint erős reklámos jelenlét a Filmszemlén

A 40. Magyar Filmszemle versenyprogramjában idén is több olyan alkotás szerepel, amit reklámfilmesek jegyeznek. A Kreatív Online átböngészte a stáblistákat és megkereste a nagyjátékfilm-rendezők reklámos munkáit. Szöveg és videó.
hirdetés

A 40. Magyar Filmszemlén 18 nagyjátékfilm szerepel a versenyprogramban, ezek között pedig jónéhány olyan alkotás van, amelyet a reklámszakmából ismert szakemberek készítettek.

Ilyen például az elsőfilmes Keményffy Tamás Mázlija, vagy Pater Sparrow 1 című filmje. Az előbbi szakember az Extreme Film alapítója és eddig reklámfilmes operatőrként ismerték, Pater Sparrow pedig már több TCR-szpotot készített. Az 1 című film koprodukciós partnere a Moviebar Productions filmgyártó cég, amely sok más külföldi és hazai reklámos produkció mellett, az utóbbi másfél évben készült Vodafone reklámfilmeket készítette. Turán Eszter, a Moviebar producere körülbelül 5 millió forintra becsülte azt az összeget, amellyel az 1 létrejöttét támogatták. Turán Eszter és Pater Sparrow korábban több filmes produkcióban működtek együtt, például a 2006-os filmszemlén kísérleti film kategóriában elismerő oklevelet szerző Recycled/Pro-Reo-Neo című filmben. 

A közel egy éve bemutatott 9 és fél randi alkotói között is szerepelnek reklámosok, például Miklauzic Márton operatőr, vagy a rendező Sas Tamás.

Szakmai berkekben a UPC-s rejtett kamerás Szőke kapitány-szpot operatőreként ismert Győri Márk Sopsits Árpád A hetedik kör című filmjét fényképezte, Vranik Roland pedig ismét együtt dolgozott Pohárnok Gergellyel - a Fekete Kefe után az Adás című filmen.

A Nem vagyok a barátod alkotás reklámos érintettségéről már beszámoltunk: a film egyik főszerepét a Carbon Group ügyvezetője, Gosztonyi Csaba alakítja, őt a reklámfilmesként is ismert Pálfi György rendező választotta ki a szerepre.

A Pinpricket készítő Daniel Young külföldön dolgozik reklámosként, operatőre, Szecsanov Martin azonban számos szpotot fényképezett, és ő rendezte a Matáv-Magyar Telekom márkaváltó kampány filmjeit. Ennek a versenymunkának a Skyfilm a gyártója, csakúgy, mint a tavaly decemberben bemutatott Valami Amerika 2-nek. A vígjáték második része is versenyez, stábjában pedig Herendi Gábor rendező, Harmat Gábor forgatókönyvíró is rendelkezik reklámos múlttal, a díszlet pedig a jól bevált Nánássy Zsolt-Horváth Viktória párosé.

A Valami Amerika 2-höz hasonlóan tavaly év végén mutatták be a most szintén versenyző Kaméleont. A filmet jegyző Goda Krisztina Herendi Gáborhoz hasonlóan számos reklámszpot rendezése után fogott játékfilmgyártásba.
 

A játékfilmes rendezők munkái:

  • Goda Krisztina

A Kaméleon előzetese


 

 

  • Sas Tamás


  A 9 és fél randi előzetese



 

Reklámok





 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés