hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmszemle 2009

Megint erős reklámos jelenlét a Filmszemlén

A 40. Magyar Filmszemle versenyprogramjában idén is több olyan alkotás szerepel, amit reklámfilmesek jegyeznek. A Kreatív Online átböngészte a stáblistákat és megkereste a nagyjátékfilm-rendezők reklámos munkáit. Szöveg és videó.
hirdetés

A 40. Magyar Filmszemlén 18 nagyjátékfilm szerepel a versenyprogramban, ezek között pedig jónéhány olyan alkotás van, amelyet a reklámszakmából ismert szakemberek készítettek.

Ilyen például az elsőfilmes Keményffy Tamás Mázlija, vagy Pater Sparrow 1 című filmje. Az előbbi szakember az Extreme Film alapítója és eddig reklámfilmes operatőrként ismerték, Pater Sparrow pedig már több TCR-szpotot készített. Az 1 című film koprodukciós partnere a Moviebar Productions filmgyártó cég, amely sok más külföldi és hazai reklámos produkció mellett, az utóbbi másfél évben készült Vodafone reklámfilmeket készítette. Turán Eszter, a Moviebar producere körülbelül 5 millió forintra becsülte azt az összeget, amellyel az 1 létrejöttét támogatták. Turán Eszter és Pater Sparrow korábban több filmes produkcióban működtek együtt, például a 2006-os filmszemlén kísérleti film kategóriában elismerő oklevelet szerző Recycled/Pro-Reo-Neo című filmben. 

A közel egy éve bemutatott 9 és fél randi alkotói között is szerepelnek reklámosok, például Miklauzic Márton operatőr, vagy a rendező Sas Tamás.

Szakmai berkekben a UPC-s rejtett kamerás Szőke kapitány-szpot operatőreként ismert Győri Márk Sopsits Árpád A hetedik kör című filmjét fényképezte, Vranik Roland pedig ismét együtt dolgozott Pohárnok Gergellyel - a Fekete Kefe után az Adás című filmen.

A Nem vagyok a barátod alkotás reklámos érintettségéről már beszámoltunk: a film egyik főszerepét a Carbon Group ügyvezetője, Gosztonyi Csaba alakítja, őt a reklámfilmesként is ismert Pálfi György rendező választotta ki a szerepre.

A Pinpricket készítő Daniel Young külföldön dolgozik reklámosként, operatőre, Szecsanov Martin azonban számos szpotot fényképezett, és ő rendezte a Matáv-Magyar Telekom márkaváltó kampány filmjeit. Ennek a versenymunkának a Skyfilm a gyártója, csakúgy, mint a tavaly decemberben bemutatott Valami Amerika 2-nek. A vígjáték második része is versenyez, stábjában pedig Herendi Gábor rendező, Harmat Gábor forgatókönyvíró is rendelkezik reklámos múlttal, a díszlet pedig a jól bevált Nánássy Zsolt-Horváth Viktória párosé.

A Valami Amerika 2-höz hasonlóan tavaly év végén mutatták be a most szintén versenyző Kaméleont. A filmet jegyző Goda Krisztina Herendi Gáborhoz hasonlóan számos reklámszpot rendezése után fogott játékfilmgyártásba.
 

A játékfilmes rendezők munkái:

  • Goda Krisztina

A Kaméleon előzetese


 

 

  • Sas Tamás


  A 9 és fél randi előzetese



 

Reklámok





 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés