hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmszemle 2009

Megint erős reklámos jelenlét a Filmszemlén

A 40. Magyar Filmszemle versenyprogramjában idén is több olyan alkotás szerepel, amit reklámfilmesek jegyeznek. A Kreatív Online átböngészte a stáblistákat és megkereste a nagyjátékfilm-rendezők reklámos munkáit. Szöveg és videó.
hirdetés

A 40. Magyar Filmszemlén 18 nagyjátékfilm szerepel a versenyprogramban, ezek között pedig jónéhány olyan alkotás van, amelyet a reklámszakmából ismert szakemberek készítettek.

Ilyen például az elsőfilmes Keményffy Tamás Mázlija, vagy Pater Sparrow 1 című filmje. Az előbbi szakember az Extreme Film alapítója és eddig reklámfilmes operatőrként ismerték, Pater Sparrow pedig már több TCR-szpotot készített. Az 1 című film koprodukciós partnere a Moviebar Productions filmgyártó cég, amely sok más külföldi és hazai reklámos produkció mellett, az utóbbi másfél évben készült Vodafone reklámfilmeket készítette. Turán Eszter, a Moviebar producere körülbelül 5 millió forintra becsülte azt az összeget, amellyel az 1 létrejöttét támogatták. Turán Eszter és Pater Sparrow korábban több filmes produkcióban működtek együtt, például a 2006-os filmszemlén kísérleti film kategóriában elismerő oklevelet szerző Recycled/Pro-Reo-Neo című filmben. 

A közel egy éve bemutatott 9 és fél randi alkotói között is szerepelnek reklámosok, például Miklauzic Márton operatőr, vagy a rendező Sas Tamás.

Szakmai berkekben a UPC-s rejtett kamerás Szőke kapitány-szpot operatőreként ismert Győri Márk Sopsits Árpád A hetedik kör című filmjét fényképezte, Vranik Roland pedig ismét együtt dolgozott Pohárnok Gergellyel - a Fekete Kefe után az Adás című filmen.

A Nem vagyok a barátod alkotás reklámos érintettségéről már beszámoltunk: a film egyik főszerepét a Carbon Group ügyvezetője, Gosztonyi Csaba alakítja, őt a reklámfilmesként is ismert Pálfi György rendező választotta ki a szerepre.

A Pinpricket készítő Daniel Young külföldön dolgozik reklámosként, operatőre, Szecsanov Martin azonban számos szpotot fényképezett, és ő rendezte a Matáv-Magyar Telekom márkaváltó kampány filmjeit. Ennek a versenymunkának a Skyfilm a gyártója, csakúgy, mint a tavaly decemberben bemutatott Valami Amerika 2-nek. A vígjáték második része is versenyez, stábjában pedig Herendi Gábor rendező, Harmat Gábor forgatókönyvíró is rendelkezik reklámos múlttal, a díszlet pedig a jól bevált Nánássy Zsolt-Horváth Viktória párosé.

A Valami Amerika 2-höz hasonlóan tavaly év végén mutatták be a most szintén versenyző Kaméleont. A filmet jegyző Goda Krisztina Herendi Gáborhoz hasonlóan számos reklámszpot rendezése után fogott játékfilmgyártásba.
 

A játékfilmes rendezők munkái:

  • Goda Krisztina

A Kaméleon előzetese


 

 

  • Sas Tamás


  A 9 és fél randi előzetese



 

Reklámok





 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés