hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint Bochkorékkal tárgyal a Neo FM (FRISSÍTVE)

Újrakezdték az egyszer már megszakadt tárgyalásokat a reggeli műsorról a Neo FM és a slágeres reggeli Bumeráng műsorvezetői, miután pénteken a Sláger eldöntötte: nem küzd és kivonul az országból.
hirdetés

Ismét tárgyal a Neo FM és a múlt héten megszűnt Sláger reggeli műsorának arcai, Boros Lajos és Bochkor Gábor - értesült a Kreatív. A Bumeráng stábját már hírbehozták a múlt csütörtöki indulás előtt az épp a Sláger helyén indult új országos kereskedelmi rádióval, de akkor nem jutottak egyezségre.

Most ennek nagyobb az esélye, hiszen a Neo FM nincsen időkényszerben: decemberig a Ganxsta Zolee és a radiocafés Lovász László vezette átmeneti műsorral, a Kamikázéval töltik ki a reggeli sávot, ami értelemszerűen erősíti a rádió tárgyalási pozícióját. Eközben a Sláger pénteken bejelentett kivonulásával az az akadály is elhárult, hogy Bochkort és Borost 2010 végéig érvényes szerződés kötötte korábbi munkahelyéhez. A tárgyalások így lényegében az anyagiakról, illetve a háttérstábról szólnak.

Úgy tudjuk, a Boros-Bochkor terv elvetése után a Neo FM Hajós Andrást és Till Attilát akarta összehozni egy reggeli műsorba, de ez nem járt sikerrel. A mostani megegyezésbe még bekavarhat az a Roxy, amellyel az utóbbi hetekben a Sláger tárgyalt a túlélés lehetséges formáiról: miután a Sláger amerikai tulajdonosa felállt a tárgyalóasztaltól, a Roxy ukrán tulajdonosai azt mondták, a Sláger stábjával tárgyalnak tovább.

Ez aligha jelenthetett mást a Bumerángos sztárokon kívül, hiszen a magasan leghallgatottabb rádiós időszak stabil piacvezető műsoraként messze ők a legértékesebbek, de ahogy Borost és Bochkort, a buszsofőrös zenei arculatú Sláger más műsorvezetőit is nehéz elképzelni a fiataloknak szóló, elektronikus zenét sugárzó Roxyn.

Ha a Bumeráng végül a Neo FM-en talál helyet magának, mindkét megszűnt rádió reggeli műsora visszatalál az eddigi frekvenciájára: mint írtuk, a Sebestyén Balázshoz kötődő danubiusos Pirítós a Danubius frekvenciáján elindult Class FM-en fog rövid időn belül megszólalni.

Frissítés:
a keddi Borsnak nyilatkozva Kádár Tamás, a Neo FM-tulajdonos EMG ügyvezetője és Boros Lajos is megerősítette a Kreatív értesülését. Boros Lajos a bulvárlapnak leszögezte: a fő feltételük, hogy az eddigi háttérstábbal együtt költözhessenek át.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

hirdetés
hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!