hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint Bochkorékkal tárgyal a Neo FM (FRISSÍTVE)

Újrakezdték az egyszer már megszakadt tárgyalásokat a reggeli műsorról a Neo FM és a slágeres reggeli Bumeráng műsorvezetői, miután pénteken a Sláger eldöntötte: nem küzd és kivonul az országból.
hirdetés

Ismét tárgyal a Neo FM és a múlt héten megszűnt Sláger reggeli műsorának arcai, Boros Lajos és Bochkor Gábor - értesült a Kreatív. A Bumeráng stábját már hírbehozták a múlt csütörtöki indulás előtt az épp a Sláger helyén indult új országos kereskedelmi rádióval, de akkor nem jutottak egyezségre.

Most ennek nagyobb az esélye, hiszen a Neo FM nincsen időkényszerben: decemberig a Ganxsta Zolee és a radiocafés Lovász László vezette átmeneti műsorral, a Kamikázéval töltik ki a reggeli sávot, ami értelemszerűen erősíti a rádió tárgyalási pozícióját. Eközben a Sláger pénteken bejelentett kivonulásával az az akadály is elhárult, hogy Bochkort és Borost 2010 végéig érvényes szerződés kötötte korábbi munkahelyéhez. A tárgyalások így lényegében az anyagiakról, illetve a háttérstábról szólnak.

Úgy tudjuk, a Boros-Bochkor terv elvetése után a Neo FM Hajós Andrást és Till Attilát akarta összehozni egy reggeli műsorba, de ez nem járt sikerrel. A mostani megegyezésbe még bekavarhat az a Roxy, amellyel az utóbbi hetekben a Sláger tárgyalt a túlélés lehetséges formáiról: miután a Sláger amerikai tulajdonosa felállt a tárgyalóasztaltól, a Roxy ukrán tulajdonosai azt mondták, a Sláger stábjával tárgyalnak tovább.

Ez aligha jelenthetett mást a Bumerángos sztárokon kívül, hiszen a magasan leghallgatottabb rádiós időszak stabil piacvezető műsoraként messze ők a legértékesebbek, de ahogy Borost és Bochkort, a buszsofőrös zenei arculatú Sláger más műsorvezetőit is nehéz elképzelni a fiataloknak szóló, elektronikus zenét sugárzó Roxyn.

Ha a Bumeráng végül a Neo FM-en talál helyet magának, mindkét megszűnt rádió reggeli műsora visszatalál az eddigi frekvenciájára: mint írtuk, a Sebestyén Balázshoz kötődő danubiusos Pirítós a Danubius frekvenciáján elindult Class FM-en fog rövid időn belül megszólalni.

Frissítés:
a keddi Borsnak nyilatkozva Kádár Tamás, a Neo FM-tulajdonos EMG ügyvezetője és Boros Lajos is megerősítette a Kreatív értesülését. Boros Lajos a bulvárlapnak leszögezte: a fő feltételük, hogy az eddigi háttérstábbal együtt költözhessenek át.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.