hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint Bochkorékkal tárgyal a Neo FM (FRISSÍTVE)

Újrakezdték az egyszer már megszakadt tárgyalásokat a reggeli műsorról a Neo FM és a slágeres reggeli Bumeráng műsorvezetői, miután pénteken a Sláger eldöntötte: nem küzd és kivonul az országból.
hirdetés

Ismét tárgyal a Neo FM és a múlt héten megszűnt Sláger reggeli műsorának arcai, Boros Lajos és Bochkor Gábor - értesült a Kreatív. A Bumeráng stábját már hírbehozták a múlt csütörtöki indulás előtt az épp a Sláger helyén indult új országos kereskedelmi rádióval, de akkor nem jutottak egyezségre.

Most ennek nagyobb az esélye, hiszen a Neo FM nincsen időkényszerben: decemberig a Ganxsta Zolee és a radiocafés Lovász László vezette átmeneti műsorral, a Kamikázéval töltik ki a reggeli sávot, ami értelemszerűen erősíti a rádió tárgyalási pozícióját. Eközben a Sláger pénteken bejelentett kivonulásával az az akadály is elhárult, hogy Bochkort és Borost 2010 végéig érvényes szerződés kötötte korábbi munkahelyéhez. A tárgyalások így lényegében az anyagiakról, illetve a háttérstábról szólnak.

Úgy tudjuk, a Boros-Bochkor terv elvetése után a Neo FM Hajós Andrást és Till Attilát akarta összehozni egy reggeli műsorba, de ez nem járt sikerrel. A mostani megegyezésbe még bekavarhat az a Roxy, amellyel az utóbbi hetekben a Sláger tárgyalt a túlélés lehetséges formáiról: miután a Sláger amerikai tulajdonosa felállt a tárgyalóasztaltól, a Roxy ukrán tulajdonosai azt mondták, a Sláger stábjával tárgyalnak tovább.

Ez aligha jelenthetett mást a Bumerángos sztárokon kívül, hiszen a magasan leghallgatottabb rádiós időszak stabil piacvezető műsoraként messze ők a legértékesebbek, de ahogy Borost és Bochkort, a buszsofőrös zenei arculatú Sláger más műsorvezetőit is nehéz elképzelni a fiataloknak szóló, elektronikus zenét sugárzó Roxyn.

Ha a Bumeráng végül a Neo FM-en talál helyet magának, mindkét megszűnt rádió reggeli műsora visszatalál az eddigi frekvenciájára: mint írtuk, a Sebestyén Balázshoz kötődő danubiusos Pirítós a Danubius frekvenciáján elindult Class FM-en fog rövid időn belül megszólalni.

Frissítés:
a keddi Borsnak nyilatkozva Kádár Tamás, a Neo FM-tulajdonos EMG ügyvezetője és Boros Lajos is megerősítette a Kreatív értesülését. Boros Lajos a bulvárlapnak leszögezte: a fő feltételük, hogy az eddigi háttérstábbal együtt költözhessenek át.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók