hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint Alföldi a legértékesebb celeb

A Forbes kihozta a magyar celebek értékrangsorát. 

hirdetés

Másodszor készítette el a legértékesebb magyar celebek listáját a magyarországi Forbes magazin. A magazin három szempont szerint vizsgálta a hazai hírességeket. Az egyik kritérium az volt, hogy ismertségük mögött fellelhető-e valódi teljesítmény, a másik a személyes brandek pénztermelő képessége, míg a harmadik szempont pedig az imidzs tudatos kezelése, a profizmus volt. A celeblista a Forbes szerdán megjelenő júliusi számában olvasható.

Az összesített lista első helyét a tavalyi évhez hasonlóan idén is Alföldi Róbert színész-rendező, a Nemzeti Színház korábbi igazgatója szerezte meg, aki tavalyi győzelme kapcsán publicisztikát is írt a lapba. Alföldi, miközben saját magát nem tartja celebnek, elfogadja, hogy mások annak tartják, és kötelességének érzi, hogy ismertségét, népszerűségét jó ügyek érdekében használja:

„Kutyakötelességem foglalkozni azokkal az ügyekkel, amik bonyolultak, fájók vagy zavarosak. Ott kell állnom mindenki mellett, akit igazságtalanul és hisztériázva próbálnak másodrendű emberi lényként meghatározni. Bárki mellett, akit nem a tettei és a teljesítménye alapján ítél meg egy közösség, egy személy vagy rosszabb időkben egy egész társadalom.” – fogalmaz írásában Alföldi.

A lista második helyére Stahl Judit került, aki ezzel egyben a legértékesebb női híresség lett a Forbes szerint. Stahl értéke a celebrangsorban sokat erősödött, hiszen a tavalyi listán még csak a 10. helyen volt. Stahl ezzel maga mögé utasította a tavalyi női győztes Liptai Claudiát és Ördög Nórát is, aki ugyanakkor a Forbes szerint pénztermelő képességben a férfiak között sem talált legyőzőre.

Ismét a top3-ban szerepel, ezúttal harmadikként Kovács Ákos, akit a magazin ítészei a legprofibbnak tartanak a hazai sztárok közül: ő került a júliusi szám címlapjára. A popénekesről riportot is készített a Forbes, amelyben ő maga is megszólal: „Azt nem látja senki, amikor hajnali fél négykor a grafikus mellett ülök, vagy a próbateremben vagy forgatáson ér a reggel. A koncert csak öt százalék a munkából” – fogalmaz Ákos.

A listára mások mellett a saját show-jával most már országos csatornán látható Kasza Tibor, a nemzetközi porondon páratlan sikereket elérő szupermodell, Palvin Barbara, a szépségverseny-iparba is beszálló Vajna-házaspár is felkerült. A Forbes 21-es listáját a volt Fradi-vezér és reality-sztár, Berki Krisztián zárja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés