hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meghosszabbítottuk a Prizma 2015 nevezési határidejét

Egy héttel meghosszabbítottuk a Prizma Kreatív Pr Díj nevezési határidejét, így október 16-ig lehet beküldeni a pályázatokat. A zsűrizés kétkörös lesz, a nyertesek pedig felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára.

hirdetés

A Kreatív Csoport idén is meghirdeti a Prizma Kreatív Pr Díj versenyt, azzal a változatlan céllal, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa. Az eredeti határidő október 9-e volt, ezt most egy héttel megtoldottuk, így 16-ig várjuk a nevezéseket. 

A beérkezett munkákat két körben bíráljuk el, valamint változik a pályázatok minősítése is, az eddig shortlistes és fődíjas munkák helyett mostantól a döntőbe jutáson kívül bronz, ezüst és arany díjat adunk át. Emellett az is fontos változás, hogy a Prizma Kreatív Pr Díj 2015 nyertesei  automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára, amely az MPRSZ és a MAKSZ Pr- tagozata támogatásával készül - erről bővebben itt >>> írtunk.

A zsűri

Az első fordulóban online zsűrizés lesz a következő zsűritagok részvételével:

  • Balaton Anita, Café PR
  • Balatoni Zsófia, Uniomedia
  • Bartos Katalin, HG Prisma
  • Benkő Lívia, HPS Experience
  • Bőhm Kornél, Spindoc Kommunikációs Hálózat
  • B.Csejtei Ildikó, Independent Media
  • Csermely Ákos, Media Hungary
  • Erdélyi Csilla, Brand Affairs
  • Gricz István, Katona József Színház
  • Hammer Ferenc, ELTE
  • Hevesi Nóra, Tesco
  • Jankó Bálint, LWp Kommunikáció
  • Karvalics Attila, ArvaliCom
  • Kolma Kornél, SAKKOM Interaktív
  • Komendo Beatrix, MYAD Marketing
  • R.Kovács Dániel, FrontPage Communications
  • Kovács Richárd, FŐGÁZ
  • Márta Irén, Holcim Hungária
  • Nádassy-Bátor Marianna, We Love Kreatív
  • R.Nagy András, Próbakő Kommunikáció
  • P.Nagy Ildikó, Live PR
  • Ószabó Attila, LA Communication
  • Pető Bettina, KRQ Communications
  • Petrányi-Széll András, PS:PRovocative
  • Piskóti Attila, Premier Public Relations
  • Redl Zsófia, AS Services
  • Szabó Virág, NeoNoir
  • Szántó Balázs, Noguchi
  • Szász Éva, Brightly
  • Tordy Zsuzsanna, pr tanácsadó
  • Tossenberger Adél, BFZ
  • Varró Szilvia, XKK
  • Virágh Adrienn, Siemens

Illusztráció
Illusztráció


A második forduló élő lesz egy kilenctagú zsűrivel, amelybe az MPRSZ, a MAKSZ Pr-tagozata és a Kreatív egyaránt három-három szakértőt delegál. 

A Magyar Public Relations Szövetség delegált zsűritagjai: 

- Sztaniszláv András, az MPRSZ nagykövete

- Sárosi Péter, az MPRSZ örökös tagja

- Tornyos László, Pepsico, CHS capability manager

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetség Pr-tagozatának delegált zsűritagjai: 

- Bruck Gábor, MAKSZ

- Szűcs László, MAKSZ

- Kalocsai Kinga, GE

A Kreatív szaklap további delegált zsűritagjai: 

- A zsűri elnöke, Szollár Domokos, MOL, magyarországi kommunikációs igazgató, szóvivő

- Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető

- Perlaky-Papp József, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, címzetes főiskolai docens

A zsűri döntésének megfelelően kiosztásra kerülhet az Év Pr-megoldása díj, melyet a zsűri a projektek főkategóriából választ ki. Az Év Pr-ügynöksége díjat az a pályázó cég kapja, amely nevezéseivel a legtöbb pontot szerezte a versenyen, valamint a projektek főkategóriában legalább egy díjat kapott.

Az eredményhirdetés november 26-án lesz. 

Bővebb információ és jelentkezés itt >>>

A Kreatív Online és a FOX együttműködésének köszönhetően oldalunk és a ma megjelenő híreink is zombis dizájnt és illusztrációkat kapnak. További információ erről itt, a The Walking Deadről pedig itt olvasható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

Mert senki sem tudja hol van, de ha egyszer megtalálod, az csodálatos!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés