hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meghosszabbítottuk a Prizma 2015 nevezési határidejét

Egy héttel meghosszabbítottuk a Prizma Kreatív Pr Díj nevezési határidejét, így október 16-ig lehet beküldeni a pályázatokat. A zsűrizés kétkörös lesz, a nyertesek pedig felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára.

hirdetés

A Kreatív Csoport idén is meghirdeti a Prizma Kreatív Pr Díj versenyt, azzal a változatlan céllal, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa. Az eredeti határidő október 9-e volt, ezt most egy héttel megtoldottuk, így 16-ig várjuk a nevezéseket. 

A beérkezett munkákat két körben bíráljuk el, valamint változik a pályázatok minősítése is, az eddig shortlistes és fődíjas munkák helyett mostantól a döntőbe jutáson kívül bronz, ezüst és arany díjat adunk át. Emellett az is fontos változás, hogy a Prizma Kreatív Pr Díj 2015 nyertesei  automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára, amely az MPRSZ és a MAKSZ Pr- tagozata támogatásával készül - erről bővebben itt >>> írtunk.

A zsűri

Az első fordulóban online zsűrizés lesz a következő zsűritagok részvételével:

  • Balaton Anita, Café PR
  • Balatoni Zsófia, Uniomedia
  • Bartos Katalin, HG Prisma
  • Benkő Lívia, HPS Experience
  • Bőhm Kornél, Spindoc Kommunikációs Hálózat
  • B.Csejtei Ildikó, Independent Media
  • Csermely Ákos, Media Hungary
  • Erdélyi Csilla, Brand Affairs
  • Gricz István, Katona József Színház
  • Hammer Ferenc, ELTE
  • Hevesi Nóra, Tesco
  • Jankó Bálint, LWp Kommunikáció
  • Karvalics Attila, ArvaliCom
  • Kolma Kornél, SAKKOM Interaktív
  • Komendo Beatrix, MYAD Marketing
  • R.Kovács Dániel, FrontPage Communications
  • Kovács Richárd, FŐGÁZ
  • Márta Irén, Holcim Hungária
  • Nádassy-Bátor Marianna, We Love Kreatív
  • R.Nagy András, Próbakő Kommunikáció
  • P.Nagy Ildikó, Live PR
  • Ószabó Attila, LA Communication
  • Pető Bettina, KRQ Communications
  • Petrányi-Széll András, PS:PRovocative
  • Piskóti Attila, Premier Public Relations
  • Redl Zsófia, AS Services
  • Szabó Virág, NeoNoir
  • Szántó Balázs, Noguchi
  • Szász Éva, Brightly
  • Tordy Zsuzsanna, pr tanácsadó
  • Tossenberger Adél, BFZ
  • Varró Szilvia, XKK
  • Virágh Adrienn, Siemens

Illusztráció
Illusztráció


A második forduló élő lesz egy kilenctagú zsűrivel, amelybe az MPRSZ, a MAKSZ Pr-tagozata és a Kreatív egyaránt három-három szakértőt delegál. 

A Magyar Public Relations Szövetség delegált zsűritagjai: 

- Sztaniszláv András, az MPRSZ nagykövete

- Sárosi Péter, az MPRSZ örökös tagja

- Tornyos László, Pepsico, CHS capability manager

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetség Pr-tagozatának delegált zsűritagjai: 

- Bruck Gábor, MAKSZ

- Szűcs László, MAKSZ

- Kalocsai Kinga, GE

A Kreatív szaklap további delegált zsűritagjai: 

- A zsűri elnöke, Szollár Domokos, MOL, magyarországi kommunikációs igazgató, szóvivő

- Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető

- Perlaky-Papp József, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, címzetes főiskolai docens

A zsűri döntésének megfelelően kiosztásra kerülhet az Év Pr-megoldása díj, melyet a zsűri a projektek főkategóriából választ ki. Az Év Pr-ügynöksége díjat az a pályázó cég kapja, amely nevezéseivel a legtöbb pontot szerezte a versenyen, valamint a projektek főkategóriában legalább egy díjat kapott.

Az eredményhirdetés november 26-án lesz. 

Bővebb információ és jelentkezés itt >>>

A Kreatív Online és a FOX együttműködésének köszönhetően oldalunk és a ma megjelenő híreink is zombis dizájnt és illusztrációkat kapnak. További információ erről itt, a The Walking Deadről pedig itt olvasható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés