hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meghosszabbítottuk a Prizma 2015 nevezési határidejét

Egy héttel meghosszabbítottuk a Prizma Kreatív Pr Díj nevezési határidejét, így október 16-ig lehet beküldeni a pályázatokat. A zsűrizés kétkörös lesz, a nyertesek pedig felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára.

hirdetés

A Kreatív Csoport idén is meghirdeti a Prizma Kreatív Pr Díj versenyt, azzal a változatlan céllal, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa. Az eredeti határidő október 9-e volt, ezt most egy héttel megtoldottuk, így 16-ig várjuk a nevezéseket. 

A beérkezett munkákat két körben bíráljuk el, valamint változik a pályázatok minősítése is, az eddig shortlistes és fődíjas munkák helyett mostantól a döntőbe jutáson kívül bronz, ezüst és arany díjat adunk át. Emellett az is fontos változás, hogy a Prizma Kreatív Pr Díj 2015 nyertesei  automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára, amely az MPRSZ és a MAKSZ Pr- tagozata támogatásával készül - erről bővebben itt >>> írtunk.

A zsűri

Az első fordulóban online zsűrizés lesz a következő zsűritagok részvételével:

  • Balaton Anita, Café PR
  • Balatoni Zsófia, Uniomedia
  • Bartos Katalin, HG Prisma
  • Benkő Lívia, HPS Experience
  • Bőhm Kornél, Spindoc Kommunikációs Hálózat
  • B.Csejtei Ildikó, Independent Media
  • Csermely Ákos, Media Hungary
  • Erdélyi Csilla, Brand Affairs
  • Gricz István, Katona József Színház
  • Hammer Ferenc, ELTE
  • Hevesi Nóra, Tesco
  • Jankó Bálint, LWp Kommunikáció
  • Karvalics Attila, ArvaliCom
  • Kolma Kornél, SAKKOM Interaktív
  • Komendo Beatrix, MYAD Marketing
  • R.Kovács Dániel, FrontPage Communications
  • Kovács Richárd, FŐGÁZ
  • Márta Irén, Holcim Hungária
  • Nádassy-Bátor Marianna, We Love Kreatív
  • R.Nagy András, Próbakő Kommunikáció
  • P.Nagy Ildikó, Live PR
  • Ószabó Attila, LA Communication
  • Pető Bettina, KRQ Communications
  • Petrányi-Széll András, PS:PRovocative
  • Piskóti Attila, Premier Public Relations
  • Redl Zsófia, AS Services
  • Szabó Virág, NeoNoir
  • Szántó Balázs, Noguchi
  • Szász Éva, Brightly
  • Tordy Zsuzsanna, pr tanácsadó
  • Tossenberger Adél, BFZ
  • Varró Szilvia, XKK
  • Virágh Adrienn, Siemens

Illusztráció
Illusztráció


A második forduló élő lesz egy kilenctagú zsűrivel, amelybe az MPRSZ, a MAKSZ Pr-tagozata és a Kreatív egyaránt három-három szakértőt delegál. 

A Magyar Public Relations Szövetség delegált zsűritagjai: 

- Sztaniszláv András, az MPRSZ nagykövete

- Sárosi Péter, az MPRSZ örökös tagja

- Tornyos László, Pepsico, CHS capability manager

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetség Pr-tagozatának delegált zsűritagjai: 

- Bruck Gábor, MAKSZ

- Szűcs László, MAKSZ

- Kalocsai Kinga, GE

A Kreatív szaklap további delegált zsűritagjai: 

- A zsűri elnöke, Szollár Domokos, MOL, magyarországi kommunikációs igazgató, szóvivő

- Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető

- Perlaky-Papp József, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, címzetes főiskolai docens

A zsűri döntésének megfelelően kiosztásra kerülhet az Év Pr-megoldása díj, melyet a zsűri a projektek főkategóriából választ ki. Az Év Pr-ügynöksége díjat az a pályázó cég kapja, amely nevezéseivel a legtöbb pontot szerezte a versenyen, valamint a projektek főkategóriában legalább egy díjat kapott.

Az eredményhirdetés november 26-án lesz. 

Bővebb információ és jelentkezés itt >>>

A Kreatív Online és a FOX együttműködésének köszönhetően oldalunk és a ma megjelenő híreink is zombis dizájnt és illusztrációkat kapnak. További információ erről itt, a The Walking Deadről pedig itt olvasható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Hypo-ügyben vallott bűntársaira az osztrák bíróságon.

Pontosítani kellett a pályázati felhívást.

Antal Nimród új filmjéhez egy applikáción keresztül játék is készült.

Kampányt indít a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A Coca-Cola őszi kampányában Mihalik épülethálókon issza a kólát üvegből.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés