hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meghosszabbítjuk HR-kommunikációs versenyünk nevezését

Idén harmadik alkalommal várja a nevezéseket a HRKOMM Awardra a Kreatív kiadója. A verseny meghosszabbított nevezési határideje szeptember 6.

hirdetés

Az első HRKOMM Award 2017-ben startolt, azóta pedig újragondoltuk a kategóriákat, a zsűrit felturbóztuk a szakmai nagyágyúival és felráztuk egy kicsit a kategóriákat is.

A HRKOMM Award szervezőjének, a Hrpwr.hu és az Üzlet és Pszichológia kiadójának, a PPH Mediának célja bemutatni a HR-szakma stratégiai jelentőségét, és megismertetni a szakmával a legérdekesebb, leghatékonyabb, legvagányabb megoldásokat, amikből mások is inspirálódhatnak, ezzel is évről évre emelve a HR-kommunikációs megoldások színvonalát.

Új kategóriák, különdíjak, pontszerzési lehetőség a Kreatív toplistán

A tavalyi és tavalyelőtti kategóriák mind megmaradtak, de újakkal egészültek ki, úgymint például „Z generációnak szóló kommunikáció”, vagy „környezettudatos munkahely”, illetve a kategóriabesorolás struktúrája is változott, azaz idén már nem csupán a tartalmat díjazzuk, de akár a formát is: lehetőség van kommunikációs csatorna alapján is benevezni az alkotásokat.

Továbbá két különdíjat is kiosztunk: egyiket a legvállalkozószelleműbb HR-osztály kapja, másikat pedig a legkreatívabb HR-kommunikációs ügynökség. Mindkettőt a nevezések alapján választjuk ki. 

A kategóriák és a különdíj díjazottjai számára ez egyben pontszerzési lehetőség is a Kreatív PR Toplistáján. Pályázni Magyarországon futott HR megoldásokkal lehet. A versenybe nevezhet minden, Magyarországon tevékenykedő cég saját, vagy ügynökség által készített megoldásaival, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs munkáival.

Ha belekóstolnál, hogyan is zajlik a díjátadó, nézd meg a tavalyi eseményünkről készített képgalériát itt.

Ha szívesen megmérettetnéd magad, itt tudsz jelentkezni szeptember 6-ig!

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a Pick új, augusztusi filmje, amelyet a Café Communications készített - kampánybejelentőt olvashattok.

A közösségi oldalon egyre nagyobb a nyomás, hogy tartsa kordában a felületén terjedő álhíreket, uszító és félrevezető tartalmakat. 

Véglegessé vált a Televíziós Újságírók Díja gálaest időpontja. 

a hazai influencer marketing piac működését és fejlődését szeretnék ezzel is elősegíteni.

Tom Goodwin magánemberként posztolt a Twitterre.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés