hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meghosszabbítjuk HR-kommunikációs versenyünk nevezését

Idén harmadik alkalommal várja a nevezéseket a HRKOMM Awardra a Kreatív kiadója. A verseny meghosszabbított nevezési határideje szeptember 6.

hirdetés

Az első HRKOMM Award 2017-ben startolt, azóta pedig újragondoltuk a kategóriákat, a zsűrit felturbóztuk a szakmai nagyágyúival és felráztuk egy kicsit a kategóriákat is.

A HRKOMM Award szervezőjének, a Hrpwr.hu és az Üzlet és Pszichológia kiadójának, a PPH Mediának célja bemutatni a HR-szakma stratégiai jelentőségét, és megismertetni a szakmával a legérdekesebb, leghatékonyabb, legvagányabb megoldásokat, amikből mások is inspirálódhatnak, ezzel is évről évre emelve a HR-kommunikációs megoldások színvonalát.

Új kategóriák, különdíjak, pontszerzési lehetőség a Kreatív toplistán

A tavalyi és tavalyelőtti kategóriák mind megmaradtak, de újakkal egészültek ki, úgymint például „Z generációnak szóló kommunikáció”, vagy „környezettudatos munkahely”, illetve a kategóriabesorolás struktúrája is változott, azaz idén már nem csupán a tartalmat díjazzuk, de akár a formát is: lehetőség van kommunikációs csatorna alapján is benevezni az alkotásokat.

Továbbá két különdíjat is kiosztunk: egyiket a legvállalkozószelleműbb HR-osztály kapja, másikat pedig a legkreatívabb HR-kommunikációs ügynökség. Mindkettőt a nevezések alapján választjuk ki. 

A kategóriák és a különdíj díjazottjai számára ez egyben pontszerzési lehetőség is a Kreatív PR Toplistáján. Pályázni Magyarországon futott HR megoldásokkal lehet. A versenybe nevezhet minden, Magyarországon tevékenykedő cég saját, vagy ügynökség által készített megoldásaival, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs munkáival.

Ha belekóstolnál, hogyan is zajlik a díjátadó, nézd meg a tavalyi eseményünkről készített képgalériát itt.

Ha szívesen megmérettetnéd magad, itt tudsz jelentkezni szeptember 6-ig!

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés