hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meghosszabbítjuk HR-kommunikációs versenyünk nevezését

Idén harmadik alkalommal várja a nevezéseket a HRKOMM Awardra a Kreatív kiadója. A verseny meghosszabbított nevezési határideje szeptember 6.

hirdetés

Az első HRKOMM Award 2017-ben startolt, azóta pedig újragondoltuk a kategóriákat, a zsűrit felturbóztuk a szakmai nagyágyúival és felráztuk egy kicsit a kategóriákat is.

A HRKOMM Award szervezőjének, a Hrpwr.hu és az Üzlet és Pszichológia kiadójának, a PPH Mediának célja bemutatni a HR-szakma stratégiai jelentőségét, és megismertetni a szakmával a legérdekesebb, leghatékonyabb, legvagányabb megoldásokat, amikből mások is inspirálódhatnak, ezzel is évről évre emelve a HR-kommunikációs megoldások színvonalát.

Új kategóriák, különdíjak, pontszerzési lehetőség a Kreatív toplistán

A tavalyi és tavalyelőtti kategóriák mind megmaradtak, de újakkal egészültek ki, úgymint például „Z generációnak szóló kommunikáció”, vagy „környezettudatos munkahely”, illetve a kategóriabesorolás struktúrája is változott, azaz idén már nem csupán a tartalmat díjazzuk, de akár a formát is: lehetőség van kommunikációs csatorna alapján is benevezni az alkotásokat.

Továbbá két különdíjat is kiosztunk: egyiket a legvállalkozószelleműbb HR-osztály kapja, másikat pedig a legkreatívabb HR-kommunikációs ügynökség. Mindkettőt a nevezések alapján választjuk ki. 

A kategóriák és a különdíj díjazottjai számára ez egyben pontszerzési lehetőség is a Kreatív PR Toplistáján. Pályázni Magyarországon futott HR megoldásokkal lehet. A versenybe nevezhet minden, Magyarországon tevékenykedő cég saját, vagy ügynökség által készített megoldásaival, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs munkáival.

Ha belekóstolnál, hogyan is zajlik a díjátadó, nézd meg a tavalyi eseményünkről készített képgalériát itt.

Ha szívesen megmérettetnéd magad, itt tudsz jelentkezni szeptember 6-ig!

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés