hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megható Google Maps-reklám

A 30 éves Saroo Brierley 5 éves korában vesztette el családját egy vonaton, 30 évesen pedig a Google Maps segítségével újra megtalálta a szülőfaluját, és egyesülhetett családjával - írja a Mashable.

hirdetés

Brierley elaludt a vonaton, mközben a bátyjára várt. Amikor másnap felébredt - mondja a szpotban -, teljesen egyedül volt egy robogó vonaton, amiről egyáltalán nem tudta, hova viszi.

Szerencséjére egy ausztrál család örökbefogadta, nevelőanyja viszont nem szerette volna, ha elfelejti, honnan jött, ezért a hálószobájában egy India-térképet szögelt a falra, a kis Saroo pedig minden nap ennek a látványára ébredt - szerinte ez tartotta meg benne az emlékeket a következő 25 év során.

Brierley 2012-ben rájött, hogy a Google Maps és saját, képi emlékei segítségével talán vissza tudja követni a vonat útját egészen szülővárosáig, majd ezután végig is utazta a vonalat, míg végül egy olyan állomásra jutott el, ami élénken élt emlékezetében, és 25 év után ismét viszontláthatta családját.

(forrás: Mashable)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés