hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meghalt Jóhann Jóhannsson

Napjaink egyik legfontosabb filmzeneszerzője, Denis Villeneuve alkotótársa volt. 48 évet élt.

hirdetés

Berlini lakásában meghalt Jóhann Jóhannsson izlandi zeneszerző. Jóhannsson az elmúlt évek egyik legfrissebb hangja volt a hollywoodi iparban, Oscarra és Golden Globe-ra is jelölték, utóbbit meg is kapta a Stephen Hawkingról szóló Theory of Everything című filmért. Zenekari művei sokat merítettek a kortárs kísérleti elektronikából és a drone műfajokból, hangzatokból.

Jóhannsson karrierje egyértelműen felfelé ívelt az elmúlt években, Denis Villeneuve filmjeinek zenéjét csinálta (Arrival, Sicario, Prisoners), a Blade Runner folytatásának zenéjét is ő kezdte el, de végül nem ő fejezte be.

Jóhann Jóhannsson

Lemezei fontos kiadóknál jöttek ki: az elsők a Touchnál, aztán a 4D-nél, 2016-tól a Deutsche Grammophon kiadó művésze lett, ott jött ki utolsó lemeze Orpheé címmel. Többször dolgozott Budapesten a Magyar Rádió zenekarával.

48 éves korában halt meg, a halál oka egyelőre nem ismert.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés