hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megérkezett az MTÜ kampánydala

A dal a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) 2017. július közepén indult Magyarország Rád vár! kampányának következő része.

hirdetés

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) 2017. július közepén indult Magyarország Rád vár! kampánya, amely Magyarország rejtett kincseit, kevésbé ismert hazai úti célokat, kulturális és természeti értékeket mutatott be és népszerűsítette, belföldi utazásra inspirálva a magyar utazókat.

A több hónapos kampány kommunikációs eszköztára egy olyan, öt belföldi helyszínen forgatott reklámfilmet is tartalmaz, amelynek dalát ismert hazai zenészek készítették.

A kampányfilm alkotói olyan képekkel, felvételekkel dolgoztak, amelyek a kommunikációs kampányban is szereplő helyeken készültek. Így felvillannak a videóban többek között a Tokaji borvidékhez tartozó Hercegkút látványos pincéi; a Balaton-felvidéken magasló bazalthegy, a Hegyestű; a világritkaságnak számító egerszalóki sódomb; Balatonederics és a Kis-Balaton romantikus világa. 

A kampányfilm dalának elkészítésére az MTÜ a hazai zenei élet két jól ismert szereplőjét Fodor Máriuszt (Magashegyi Underground, Kaukázus zenekarok) és Kamát, vagyis Makumi Kamaut (Mary Popkids zenekar) kérte fel, akik amellett, hogy mindketten elismert zeneszerzők, filmes és reklámos produkciókban is jártas szakemberek.

Tekintettel arra, hogy a kampányfilm a hazai tájakat és természeti értékeket mutatja be, a dalszerzők magyar népzenei motívumokból is építkeztek.

A Magyarország Rád vár! kampánydala 2017. szeptember 6-án debütált a Petőfi Rádióban, és ingyenesen elérhető a kampány weboldalán

Augusztus végén számoltunk be arról, hogy az MTÜ a CNN márkázott tartalmakat készítő divízióját kérte fel arra, hogy mutassa be Magyarországot úgy, mint ami a vizek hazája, amiből egy kellemesen szép végeredmény kerekedett.

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés