hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megbukott az önálló Djuice

Bár a Telenor szerint rendkívül sikeres a márka, a Djuice leválasztott márkakoncepciója egyértelműen megbukott. Távozik Biró Balázs, és a Djuice visszaolvad az anyacégbe.

hirdetés

A fiatalokat célzó Djuice márkát újra beolvasztja a Telenor Magyarország. Az eredeti koncepció, mely szerint a brandnek gyakorlatilag teljes önállóságot kell adni a Telenor égisze alatt, megbukott. A szolgáltató szerint az újraintegrálás célja az értékesítés és a disztribúció erősítése, valamint a jobb ügyfélkiszolgálás és eszköztámogatás biztosítása - írja a HWSW.

„A Djuice-t továbbra is stratégiailag fontos márkának tekintjük, mely meghatározó szerepet játszik a Telenor életében. A most bejelentett változásoknak köszönhetően, javítani tudjuk a vállalat költséghatékonyságát, és jobban kiaknázhatjuk a márkáink közötti szinergiákat" -mondta Christopher Laska, a Telenor Magyarország Zrt. vezérigazgatója.

A Djuice márkát 2003-ban vezette be a Pannon, és két évvel ezelőtt alakította át, amivel elsősorban a fiatalok felé próbált nyitni. A HWSW adatai szerint a Djuice valamivel több mint négyszázezer fiatalt tudott szerezni magának, ami a célcsoportnak tekinthető 15-26 éves korosztály harmada.

A megújult Djuice, a több előfizető megszerzésének reményében, egy évvel ezelőtt látványos beveztőkampánnyal vált ki a Telenorból - ami akkor még Pannon volt -, hogy saját üzlethálózatot építsen. Székhelyüket a Pannon törökbálinti irodaházából áthelyezték a Nyugati téri Eiffel irodaházba, ahol egy klubot is nyitottak. A változás másik fontos eleme volt, hogy a Djuice brand saját csapatot és ügyfélszolgálati támogatást (utóbbit az anyavállalattól), önálló költségvetést, ezzel lényegében szabad kezet kapott. Az eredeti stratégia három évre szólt – a tulajdonos norvég Telenor első körben ennyi időre adott szabad kezet a magyar csapatnak –, ezalatt az idő alatt kellett volna megduplázniuk a közel félmilliós ügyfélszámot. Azt, hogy a Djuice kevésbé teljesített jól, jelezhette az is, hogy tavaly december óta a Djuice termékei már hatvannál is több kiemelt Telenor boltban, jelenleg pedig a teljes értékesítési hálózatban megvásárolhatóak.

A Telenor piaci részesedése az aktív ügyfélbázist tekintve nemhogy nőtt volna, hanem csökkent is tavaly májustól idén februárig bezárólag. A cég ennyi idő alatt mindössze 27 ezer új aktív előfizetőt tudott szerezni - ebbe a Djuice ügyfelek mellett az anyacég ügyfelei is beleszámítanak - írja a HWSW.

A mostani stratégiai döntés eredményeként távozik a Djuice-t vezető Biró Balázs, a Djuice csapatának többi tagja azonban ugyanúgy folytatja a munkáját ahogy eddig, csak nem Nyugati tér mellett, hanem a Telenor székházában. A Djuice klubja, az U26 sem szűnik meg, tovább folytatja eddigi tevékenységét, és a reklámkampányok is folytatódanak - mondta Nyilas Orsolya, a Telenor megbízott pr-vezetője.  

A Djuice ügynöksége a Leo Burnett, tovább folytatja a munkát a márkával.

(forrás: HWSW)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
http://www.kreativ.hu/cikk/meg_kell_szabaditanom_a_reklamokat_a_tulzott_kreativitastol

Hasít!
#
Sziasztok,

A djuice ügynöksége továbbra is a Leo Burnett, szervezeti változások történtek, de teret adunk, zöldülünk és zöldítünk tovább, hatékonyabban!

Üdv
djuice team

A novemberben kiadott, első világháborús kötet sikerén felbuzdulva idén négy bookazine-nal tervez a kiadó.

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés