hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megbukott az önálló Djuice

Bár a Telenor szerint rendkívül sikeres a márka, a Djuice leválasztott márkakoncepciója egyértelműen megbukott. Távozik Biró Balázs, és a Djuice visszaolvad az anyacégbe.

hirdetés

A fiatalokat célzó Djuice márkát újra beolvasztja a Telenor Magyarország. Az eredeti koncepció, mely szerint a brandnek gyakorlatilag teljes önállóságot kell adni a Telenor égisze alatt, megbukott. A szolgáltató szerint az újraintegrálás célja az értékesítés és a disztribúció erősítése, valamint a jobb ügyfélkiszolgálás és eszköztámogatás biztosítása - írja a HWSW.

„A Djuice-t továbbra is stratégiailag fontos márkának tekintjük, mely meghatározó szerepet játszik a Telenor életében. A most bejelentett változásoknak köszönhetően, javítani tudjuk a vállalat költséghatékonyságát, és jobban kiaknázhatjuk a márkáink közötti szinergiákat" -mondta Christopher Laska, a Telenor Magyarország Zrt. vezérigazgatója.

A Djuice márkát 2003-ban vezette be a Pannon, és két évvel ezelőtt alakította át, amivel elsősorban a fiatalok felé próbált nyitni. A HWSW adatai szerint a Djuice valamivel több mint négyszázezer fiatalt tudott szerezni magának, ami a célcsoportnak tekinthető 15-26 éves korosztály harmada.

A megújult Djuice, a több előfizető megszerzésének reményében, egy évvel ezelőtt látványos beveztőkampánnyal vált ki a Telenorból - ami akkor még Pannon volt -, hogy saját üzlethálózatot építsen. Székhelyüket a Pannon törökbálinti irodaházából áthelyezték a Nyugati téri Eiffel irodaházba, ahol egy klubot is nyitottak. A változás másik fontos eleme volt, hogy a Djuice brand saját csapatot és ügyfélszolgálati támogatást (utóbbit az anyavállalattól), önálló költségvetést, ezzel lényegében szabad kezet kapott. Az eredeti stratégia három évre szólt – a tulajdonos norvég Telenor első körben ennyi időre adott szabad kezet a magyar csapatnak –, ezalatt az idő alatt kellett volna megduplázniuk a közel félmilliós ügyfélszámot. Azt, hogy a Djuice kevésbé teljesített jól, jelezhette az is, hogy tavaly december óta a Djuice termékei már hatvannál is több kiemelt Telenor boltban, jelenleg pedig a teljes értékesítési hálózatban megvásárolhatóak.

A Telenor piaci részesedése az aktív ügyfélbázist tekintve nemhogy nőtt volna, hanem csökkent is tavaly májustól idén februárig bezárólag. A cég ennyi idő alatt mindössze 27 ezer új aktív előfizetőt tudott szerezni - ebbe a Djuice ügyfelek mellett az anyacég ügyfelei is beleszámítanak - írja a HWSW.

A mostani stratégiai döntés eredményeként távozik a Djuice-t vezető Biró Balázs, a Djuice csapatának többi tagja azonban ugyanúgy folytatja a munkáját ahogy eddig, csak nem Nyugati tér mellett, hanem a Telenor székházában. A Djuice klubja, az U26 sem szűnik meg, tovább folytatja eddigi tevékenységét, és a reklámkampányok is folytatódanak - mondta Nyilas Orsolya, a Telenor megbízott pr-vezetője.  

A Djuice ügynöksége a Leo Burnett, tovább folytatja a munkát a márkával.

(forrás: HWSW)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
http://www.kreativ.hu/cikk/meg_kell_szabaditanom_a_reklamokat_a_tulzott_kreativitastol

Hasít!
#
Sziasztok,

A djuice ügynöksége továbbra is a Leo Burnett, szervezeti változások történtek, de teret adunk, zöldülünk és zöldítünk tovább, hatékonyabban!

Üdv
djuice team

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés