hirdetés
hirdetés
hirdetés

MEGA - újítókat díjaztak

Átadták az első Media Guardian Awards for Innovation (MEGA) díjakat. A The Guardian versenyén az újító reklám- és médiamegoldásokat ismerték el 12 kategóriában. A MEGÁ-t a BBC és a brit Royal Mail támogatta.
hirdetés
Az év legjelentősebb újítóit versenyeztető Innovator of the year kategóriában Bryce Edge és Chris Hufford, a Radiohead menedzserei lettek a nyertesek: az elismerést a zenekar In Rainbows című lemezének online kiadásával érdemelték ki. Az év tehetségeit díjazó Rising star of the year cím büszke tulajdonosa Sam Killcoyne lett, aki 18 év alatti fiataloknak szóló klubokat üzemeltet, a független blogokat elismerő Independent blog szekció legjobbjainak pedig Pete Ashtont, a createdinbirmingham.com, Regine DeBatty-t, a wemakemoneynotart.com és Vaughan Smith-t a fromthefrontline.co.uk íróját választották.

Az újonnan elindított márkák Launch kategóriájában a UKTV G2 brandet felfrissítő Dave nyert, a Design innovation mezőnyében pedig a This is Living című Sony PlayStation3 website lett a legjobb.

A kreatív digitális innovációkért járó Digital innovation – creative díjat a VideoJug, a technológiai újításokat elismerő Digital innovation – technology díjat pedig a Skinkers által fejlesztett Livestation szolgáltatás kapta meg.

A közösségek bevonásáért, megszólításáért létrehozott Community engagement kategória díjazottja a Channel 4 Big Art Mob-ja lett, a legjobb márkakoncepcióért járó Brand identity cím pedig a The National Gallery-nak jutott.

A reklámkampány kategóriában szintén a Channel 4 vitte el a díjat az E4 Skins sorozat bevezetéséért, a pr-munkák versenyét pedig a KFC-nek készített sivatagi óriáslogóval nyerte meg a Weber Shandwick. A kiemelkedő kereskedelmi kommunikációért járó Commercial communication innovation díjat a brit Police Community Support Officers kapta.

A The Guardian ebben az évben osztotta ki először a MEGA-díjakat az innovatívnak tartott média- és reklámkoncepciókért.
(forrás: Guardian.co.uk)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés