hirdetés
hirdetés
hirdetés

MEGA - újítókat díjaztak

Átadták az első Media Guardian Awards for Innovation (MEGA) díjakat. A The Guardian versenyén az újító reklám- és médiamegoldásokat ismerték el 12 kategóriában. A MEGÁ-t a BBC és a brit Royal Mail támogatta.
hirdetés
Az év legjelentősebb újítóit versenyeztető Innovator of the year kategóriában Bryce Edge és Chris Hufford, a Radiohead menedzserei lettek a nyertesek: az elismerést a zenekar In Rainbows című lemezének online kiadásával érdemelték ki. Az év tehetségeit díjazó Rising star of the year cím büszke tulajdonosa Sam Killcoyne lett, aki 18 év alatti fiataloknak szóló klubokat üzemeltet, a független blogokat elismerő Independent blog szekció legjobbjainak pedig Pete Ashtont, a createdinbirmingham.com, Regine DeBatty-t, a wemakemoneynotart.com és Vaughan Smith-t a fromthefrontline.co.uk íróját választották.

Az újonnan elindított márkák Launch kategóriájában a UKTV G2 brandet felfrissítő Dave nyert, a Design innovation mezőnyében pedig a This is Living című Sony PlayStation3 website lett a legjobb.

A kreatív digitális innovációkért járó Digital innovation – creative díjat a VideoJug, a technológiai újításokat elismerő Digital innovation – technology díjat pedig a Skinkers által fejlesztett Livestation szolgáltatás kapta meg.

A közösségek bevonásáért, megszólításáért létrehozott Community engagement kategória díjazottja a Channel 4 Big Art Mob-ja lett, a legjobb márkakoncepcióért járó Brand identity cím pedig a The National Gallery-nak jutott.

A reklámkampány kategóriában szintén a Channel 4 vitte el a díjat az E4 Skins sorozat bevezetéséért, a pr-munkák versenyét pedig a KFC-nek készített sivatagi óriáslogóval nyerte meg a Weber Shandwick. A kiemelkedő kereskedelmi kommunikációért járó Commercial communication innovation díjat a brit Police Community Support Officers kapta.

A The Guardian ebben az évben osztotta ki először a MEGA-díjakat az innovatívnak tartott média- és reklámkoncepciókért.
(forrás: Guardian.co.uk)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés