hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még várja a reklámokat a Hipnózis

Meghosszabbított határidővel, március 22-ig várja a reklámokat a Kreatív reklámversenye, a Hipnózis. Idén is lesz nemzetközi zsűri, meg díjátadó buli is, de még egy új kategória is érkezik.

hirdetés

Március 22-ig meghosszabbítottuk a Hipnózis Kreatív Reklámversenyre való nevezés határidejét. A Kreatív Csoport hagyományos éves megmérettetésére február 15-én indult el a nevezés. Az ügynökségek, márkatulajdonosok  két nagy kategóriában, fogyasztóközpontú és társadalmi célú reklámokkal nevezhetnek, a nevezési lapot pedig magyar és angol nyelven kell benyújtani.

Az idei év egyik újítása, hogy bővül a kategóriák száma. A Budapest Airport, a Clear Channel Hungary és a Kreatív együttműködése révén létrehozott „digitális repülőtéri citylight” kategóriára különleges nevezési feltételek érvényesek, itt speciális reptéri médiára megvalósult kampánnyal és koncepciókkal lehet nevezni, a pályázat pedig ingyenes lesz.

Az idei zsűriben helyet kap idén többek között Claes De Faire, a Resume nevű, svéd kommunikációs szakmai lap szerkesztője, Andreas Panzeri, a svájci Werbe Woche-től, Mary Maddever, a francia Stratégies-től, Agata Malkowska-Szozda Lengyelországból, Andrew Human, a Migrate Magazine főszerkesztője Dél-afrikai Köztársaságból is.

A tavalyi, 2012-es Hipnózison az év ügynöksége a Kirowski Isobar lett, a díjkiosztón a szokásoknak megfelelően hatalmas buli volt.

Nevezési feltételek, nevezési lap, bővebb információk itt >>>>>>>>>

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés