hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még várja a reklámokat a Hipnózis

Meghosszabbított határidővel, március 22-ig várja a reklámokat a Kreatív reklámversenye, a Hipnózis. Idén is lesz nemzetközi zsűri, meg díjátadó buli is, de még egy új kategória is érkezik.

hirdetés

Március 22-ig meghosszabbítottuk a Hipnózis Kreatív Reklámversenyre való nevezés határidejét. A Kreatív Csoport hagyományos éves megmérettetésére február 15-én indult el a nevezés. Az ügynökségek, márkatulajdonosok  két nagy kategóriában, fogyasztóközpontú és társadalmi célú reklámokkal nevezhetnek, a nevezési lapot pedig magyar és angol nyelven kell benyújtani.

Az idei év egyik újítása, hogy bővül a kategóriák száma. A Budapest Airport, a Clear Channel Hungary és a Kreatív együttműködése révén létrehozott „digitális repülőtéri citylight” kategóriára különleges nevezési feltételek érvényesek, itt speciális reptéri médiára megvalósult kampánnyal és koncepciókkal lehet nevezni, a pályázat pedig ingyenes lesz.

Az idei zsűriben helyet kap idén többek között Claes De Faire, a Resume nevű, svéd kommunikációs szakmai lap szerkesztője, Andreas Panzeri, a svájci Werbe Woche-től, Mary Maddever, a francia Stratégies-től, Agata Malkowska-Szozda Lengyelországból, Andrew Human, a Migrate Magazine főszerkesztője Dél-afrikai Köztársaságból is.

A tavalyi, 2012-es Hipnózison az év ügynöksége a Kirowski Isobar lett, a díjkiosztón a szokásoknak megfelelően hatalmas buli volt.

Nevezési feltételek, nevezési lap, bővebb információk itt >>>>>>>>>

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés