hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Még soha nem volt ennyi Oscar-jelölt a Hipnózis zsűrijében!

A rövidfilmjével jelölt Deák Kristóf mellett Comedy Central producer, európai újságírók és hazai kreatívszakemberek szemléznek a Kreatív reklámversenyén.

hirdetés

Ahogy azt már megírtuk, március 10-ig lehet nevezni idén a Kreatív fő reklámversenyére, a jövő évi M+ Listánál is komoly súllyal latba eső Hipnózisra.

A zsűrielnöki posztot ezúttal is az Epica Awards szakmai vezetője, Mark Tungate vállalta el, és időközben szívderítően színes irányba bővült az ítészek mezőnye is. Helyet kap a zsűriben Deák Kristóf, az idén Oscar-díjra jelölt rövidfilm, a Mindenki rendezője és Beke Dániel, a Comedy Central promó producere is.

Deák Kristóf (fotó: MTI)

A MAKSZ a cafés Csirke Dánielt és a republicos Fabricius Gábort delegálta, az MRSZ az IBS tanszékvezető Nagy Bálintot és a MEC-ügyvezető Gulyás Jánost.

Az előzetes online zsűrizésben számos, az Epica-n is zsűriző külföldi szakújságíró vesz részt, akik közül a budapesti élő zsűrizésre német, cseh, lengyel, szerb és boszniai kollégákat várunk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés