hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem haraptak nagyot az Összeesküvők

Az X-faktor viszont csúcsot döntött. Friss nézettségi eredmények.

hirdetés

Éves nézettségi csúcsot döntött meg az RTL Klub X-faktor című, szombati esti tehetségkutatója: a tévénéző 18-49 évesek 56.5 százaléka, 1.081.542 választotta az énekes karrierre vágyó fiatalokat. A műsor a négy évesnél idősebb korosztályban is heti rekorder lett, 2.384.270 ember, a nézők 48 százaléka voksolt a műsorra, pedig a konkurens Tv2-n is volt adás, a Féktelen Balfékek című amerikai vígjáték.

A hét nagy kereskedelmi tévés meccse a Tv2 őszi szuperprodukciója, az Összeesküvők és az RTL-es Való Világ (VV5) között zajlott. Jelen állás szerint a VV5 jobban teljesít. A szeptember 16-i beszavazóshow-val induló Összeesküvők első heti eseményeit átlagosan háromszázezer 18-49 év közötti néző követte figyelemmel, ami hétfő és csütörtök között nem volt elég a Fókusz és Barátok közt leelőzéséhez, sőt a hét ötven legnézettebb műsorai köze sem sikerült bekerülni (ha egy műsor több epizódja is szerepelhet a listán). A Tv2-s reality hétfőn 18.5, kedden 18.8, szerdán 17.7, csütörtökön 18.1 százalékos közönségaránnyal futott (18-49 SHR%).

Mása, az Összecsapás győztese a boldogság könnyeivel küzd.

Az Összeesküvőkben pénteken van a főnap, az Összecsapás, ekkor kétszer is láthatjuk a lányokat és az asszonyokat: egy összefoglaló és egy kiszavazásos rész közé ékelődik a Jóban rosszban és az Aktív. Ez az este első fél órája reményekkel tölthette meg a Tv2-t, hiszen, az Összeesküvők 27 százalékos közönségaránnyal nyitott, de az RTL-en futó Fókuszt végül csak bevonzotta a nézői figyelmet és 26.5 százalékos közönségaránnyal megelőzte a 20.6 százalékot begyűjtő Összeesküvőket. Az Összecsapás sem teljesített túl jól, a műsort a 18-49 közötti nézők 12.5 százaléka választotta, miközben a párhuzamosan futó VV5 sima beszavazóshow-ját 20.3 százalék. A gyengébb eredmény oka lehet, hogy a párkereső, anyósos valóságshow alig több mint egy hete fut, a szereplők megismeréséhez pedig idő kell.

A hírműsorok versenyében is van változás, ezen a héten az RTL-es Híradó vasárnap kivételével minden este legyőzte a Tv2-n futó Tényeket a 18-49 éves közönség körében. A hét utolsó napján 30.5 százalékos közönségaránnyal a Tv2 hírei nyertek, de azt követően az RTL-en induló Holnapután című katasztrófafilmre szavaztak a nézők Vujity Tvrtko Naplója helyett. A közéleti háttérműsorok az RTL-nek sem hoztak nagy sikert a héten, a kedd késő estére költöztetett Házon kívül és az azt követő XXI. század nem érdekelte annyira a 18-49 közötti magyarokat, mint a XXX2.

A nézettségi adatokat az RTL Klub adta az AGB Nielsen mérései alapján! 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.