hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még működhet a Peronreklám

Egyelőre tovább működik a Peronreklám, azonban a főváros máshogy képzeli el a BKV reklámfelületek jövőjét. A piac pangása miatt maradtak kint a karácsonyi hirdetések.

hirdetés

„Édesítse az ünnepet Koronás Cukorral, Keresztény könyvek karácsonyra, a Muzsikás együttes karácsonyi koncertje, Ákos CD-t ajándékba, IKEA-bútorok között kellemesebben telnek az ünnepek” – sorolja a példákat a Stop.hu cikke. A site szerint a fenti reklámhelyeket értékesítő Peronreklám nevű közterületi médiacégnek problémái vannak a BKV-s felületek kapcsán, ezért vannak még kint február elején is karácsonyi hirdetések.

A Stop a lejárt szavatosságú reklámok kapcsán megkereste a BKV-t és azt a tájékoztatást kapta, hogy a Fővárosi Közgyűlés szándékában áll visszavenni a BKV-s hirdetési felületeket az azokat pillanatnyilag értékesítő Peronreklám-tól, de még nem történt döntés ez ügyben és ez lehet az oka az új hirdetések elmaradásának.

Az ügyben megkerestük telefonon Fecske Zoltánt, a Peronreklám ügyvezetőjét, aki elmondta, hogy élő, határozatlan idejű szerződésük van a BKV-val, a karácsonyi hirdetések pedig a közterületi reklámpiac pangása miatt maradtak kint. (Márpedig új hirdető nélkül a régebbi reklámok letakarása külön költséget jelentene a cégnek.)

Emellett Fecske Zoltán is megerősítette, hogy a Fővárosi Közgyűlésben felmerült, hogy a BKV reklámhelyeit egy közhasznú társaság értékesítse. Tájékoztatása szerint az erről szóló koncepció kidolgozása jelenleg is folyik, és az indítványt majd csak március végén tárgyalják. Elmondása szerint a döntéstől függetlenül nem lehet gyors váltásra számítani, hiszen egy új hirdetési koncepció kitalálása, a régi reklámhelyek leszerelése és újak kialakítása idő és költségigényes feladat. Hozzátette: „a BKV-val hasonlóan látjuk a helyzetet és mindent megteszünk, hogy a szerződés tovább éljen”. A BKV illetékeseit nem értük el.

Az ügy pikantériáját növeli, hogy a Peronreklám annak az ESMA-nak a résztulajdonát képezi, amelynek a működését sokak szerint a kormányzat lényegében ellehetetlenítette azzal a törvénymódosítással, mellyel korlátoznak bizonyos közterületi reklámfelületeket, melyek ráadásul az ESMA portfoliójából kiemelt hányadot tesznek ki. Az új jogszabályra reagált Kaszás Görgy, a Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ), majd ismét Kaszás György és újra az MKMSZ.

Az ESMA „büntetése” kapcsán pedig a Figyelő írt arról, hogy Simicska Lajos érdekeltsége, a jobboldalhoz közel állónak tartott Mahir meg akarta venni az ESMA Csoportot, de a két fél nem tudott megállapodni az árban, s ezután következett az említett törvénymódosítás, mely miatt megszűnhet az ESMA.

hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
erről, mármint a kit "sért" igazán a "jogszabály" írtam korábban....

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.