hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még működhet a Peronreklám

Egyelőre tovább működik a Peronreklám, azonban a főváros máshogy képzeli el a BKV reklámfelületek jövőjét. A piac pangása miatt maradtak kint a karácsonyi hirdetések.

hirdetés

„Édesítse az ünnepet Koronás Cukorral, Keresztény könyvek karácsonyra, a Muzsikás együttes karácsonyi koncertje, Ákos CD-t ajándékba, IKEA-bútorok között kellemesebben telnek az ünnepek” – sorolja a példákat a Stop.hu cikke. A site szerint a fenti reklámhelyeket értékesítő Peronreklám nevű közterületi médiacégnek problémái vannak a BKV-s felületek kapcsán, ezért vannak még kint február elején is karácsonyi hirdetések.

A Stop a lejárt szavatosságú reklámok kapcsán megkereste a BKV-t és azt a tájékoztatást kapta, hogy a Fővárosi Közgyűlés szándékában áll visszavenni a BKV-s hirdetési felületeket az azokat pillanatnyilag értékesítő Peronreklám-tól, de még nem történt döntés ez ügyben és ez lehet az oka az új hirdetések elmaradásának.

Az ügyben megkerestük telefonon Fecske Zoltánt, a Peronreklám ügyvezetőjét, aki elmondta, hogy élő, határozatlan idejű szerződésük van a BKV-val, a karácsonyi hirdetések pedig a közterületi reklámpiac pangása miatt maradtak kint. (Márpedig új hirdető nélkül a régebbi reklámok letakarása külön költséget jelentene a cégnek.)

Emellett Fecske Zoltán is megerősítette, hogy a Fővárosi Közgyűlésben felmerült, hogy a BKV reklámhelyeit egy közhasznú társaság értékesítse. Tájékoztatása szerint az erről szóló koncepció kidolgozása jelenleg is folyik, és az indítványt majd csak március végén tárgyalják. Elmondása szerint a döntéstől függetlenül nem lehet gyors váltásra számítani, hiszen egy új hirdetési koncepció kitalálása, a régi reklámhelyek leszerelése és újak kialakítása idő és költségigényes feladat. Hozzátette: „a BKV-val hasonlóan látjuk a helyzetet és mindent megteszünk, hogy a szerződés tovább éljen”. A BKV illetékeseit nem értük el.

Az ügy pikantériáját növeli, hogy a Peronreklám annak az ESMA-nak a résztulajdonát képezi, amelynek a működését sokak szerint a kormányzat lényegében ellehetetlenítette azzal a törvénymódosítással, mellyel korlátoznak bizonyos közterületi reklámfelületeket, melyek ráadásul az ESMA portfoliójából kiemelt hányadot tesznek ki. Az új jogszabályra reagált Kaszás Görgy, a Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ), majd ismét Kaszás György és újra az MKMSZ.

Az ESMA „büntetése” kapcsán pedig a Figyelő írt arról, hogy Simicska Lajos érdekeltsége, a jobboldalhoz közel állónak tartott Mahir meg akarta venni az ESMA Csoportot, de a két fél nem tudott megállapodni az árban, s ezután következett az említett törvénymódosítás, mely miatt megszűnhet az ESMA.

hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
erről, mármint a kit "sért" igazán a "jogszabály" írtam korábban....

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!