hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még lehet nevezni Az év honlapja versenyre

Meghosszabbította Az év honlapja pályázat leadási határidejét a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és az Internet Marketing Klub (IMK). A nevezéseket november 9-ig várják.
hirdetés

Eredetileg október 19-e volt a verseny nevezési határideje, a szervezők azonban az október végi munkanap áthelyezések és szabadságok miatt az úgy döntöttek, hogy három héttel meghosszabbítják a leadási határidőt.

A kiíráskor beszámoltunk arról, hogy a versenyt kultúra, oktatás, kereskedelem, média, kormányzat és települések, márkasite, ipari web, szolgáltató, egészségügy, az év kreatív online megoldása, nonprofit, személyes oldal,  elektronikus hírlevél és ifjúság kategóriákban írják ki. Ez utóbbira 14-18 év közötti honlapkészítők munkái nevezhetők. A pályázatokat a kivitelező és a megbízó is beadhatja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökség és gyártócég nélkül, házon belül állt össze a járvány idejére időzített szpot.

Döbbenetes mértékben növekedett meg a keresések száma bizonyos praktikákra.

18 év után ismét együtt dolgozik az ügynökség és a táplálékkiegészítő márka.

A filmek előreláthatóan április végétől lesznek elérhetőek a streamingszolgáltatónál.

A HD marketingnél megvizsgálták, milyen hatással volt a kormány múlt szombati bejelentése a webáruházak forgalmára.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés