hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még ketten távoznak az Origótól

Vajda Judit, a tévé rovat munkatársa maga áll fel, míg Zsadon Béla, vezető címlapszerkesztő nyugdíjba megy.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A megújulás része, hogy két új divíziót is indított az ügynökség.

A jobb internet veled kezdődik címre kisfilmet és szépirodalmi írásműveket is várnak. 

A 21st Century Fox nevű szórakoztató üzletágat veszik meg.

A TV Paprika tulajdonosa másodfokon is megnyerte a védjegypert.

Kucsera Gábor porszívozás és ablakmosás közben is férfi, üzeni a fehérneműmárka.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Balaton és a Balaton-felvidék a közönségszavazás útján kiválasztott versrészletek témája.

A Hive Creative fog munkáltatói márkát építeni az informatikai cégnél. 

A szakmai érdekképviseletre hivatkozva.

„Magas sarkúban, vadító ruhákban” – írja a közlemény.

Reszponzív dizájn és nyereményjáték az oldalon.

hirdetés
hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.