hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes 2009

Még egy magyar volt versenyben, de már ők sem

Bár csütörtökön arról írtunk, hogy már nincs magyar versenyző Cannes-ban, a Leo Burnett még izgulhatott. Azóta kiderült, hogy ők sem jutottak shortlistre a Titanium & Integrated Lions kategóriában, nekünk itt a vége.
hirdetés

A cannes-i reklámfesztiválról idő előtt írtunk arról, hogy kiesett az utolsó magyar nevező. Akkor még versenyben volt a Leo Burnett Djuice-nak készített Játék a szavakkal kampánya, amely Titanium & Integrated Lions kategóriában indult. A shortlistet pénteken hozták nyilvánosságra, ezek alapján pedig ez az ügynökség sem számíthat oroszlánra, nem jutottak be a döntőbe.


A Titanium kategóriában esélyes remek kampányokról bővebben a Szívlapáton.

Az tegnap derült ki, hogy az egyelőre legtöbb nevezést számláló és minden évben az egyik legerősebb mezőnyt felvonultató film kategória 260 nevezője közül a magyar ACG a Miniszterelnöki Hivatalnak készített Állásinterjú című munkája sem került be a legjobbak közé.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés