hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes 2009

Még egy magyar volt versenyben, de már ők sem

Bár csütörtökön arról írtunk, hogy már nincs magyar versenyző Cannes-ban, a Leo Burnett még izgulhatott. Azóta kiderült, hogy ők sem jutottak shortlistre a Titanium & Integrated Lions kategóriában, nekünk itt a vége.
hirdetés

A cannes-i reklámfesztiválról idő előtt írtunk arról, hogy kiesett az utolsó magyar nevező. Akkor még versenyben volt a Leo Burnett Djuice-nak készített Játék a szavakkal kampánya, amely Titanium & Integrated Lions kategóriában indult. A shortlistet pénteken hozták nyilvánosságra, ezek alapján pedig ez az ügynökség sem számíthat oroszlánra, nem jutottak be a döntőbe.


A Titanium kategóriában esélyes remek kampányokról bővebben a Szívlapáton.

Az tegnap derült ki, hogy az egyelőre legtöbb nevezést számláló és minden évben az egyik legerősebb mezőnyt felvonultató film kategória 260 nevezője közül a magyar ACG a Miniszterelnöki Hivatalnak készített Állásinterjú című munkája sem került be a legjobbak közé.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés