hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás Cannes-ból

Még egy Leo Burnettes shortlist-hely

A djuice-nak készített SMS Bandi site is bekerült a Cannes Lions reklámfesztivál rövidlistájára cyber kategóriában, és ez a munka közben csendben az Art Directors Club Europe (ADCE) versenyén is ezüstöt ért. Az ügynökség már hétvégén cannes-i shortlistre ítélt Secret Jewel promo munkája és az Ogilvy matchboxos outdoorjai viszont nem kaptak díjat.
hirdetés
Cyber kategóriában shortlistre került Cannes-ban a Leo Burnett djuice-os SMS Bandi kampánya, de hogy oroszlán is jár-e majd érte, az csak szerdán este derül ki. A kategóriába nevezett másik magyar munka, a Young & Rubicam (Y&R) Kotányi alkotása nem jutott fel a rövidlistára.

Hétfőre az is kiderült, hogy a Leo Burnett hétvégén a promo kategória rövidlistájára szavazott munkája, a Procter & Gamble dezodormárkájának készült Secret Jewel kampány nem kapott díjat. Ezen kívül az outdoor kategóriában bejutott három Ogilvy-s munka sem jutott a shortlistnél feljebb. A cyber kategória díjait szerdán este adják át.

A cannes-i fesztivál idején hozták nyilvánosságra azt, hogy az SMS Bandi egy újabb elismerést is begyűjtött a Leo Burnett Budapestnek: az ADCE versenyén a napokban ezüst oklevéllel díjazták.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
jaj, én
#
Természetesen csak vicceltem.
#
chimie,
ha az ADC*E-re gondolsz, akkor ott sajnos semmit.
http://www.adceurope.org/uploads/editor/File/Results_List%20ADCE%2008_pf7.pdf
#
MINDENKINEK gratula!

PS. Nem tudja valaki, az itthon holtversenyben első Rexona mutációval mit nyert a Rope Walker? :-)
#
Bengurion,
szia. a díj, feltételezem, a kreatívkoncepcióért jár, a több kilométeres hivatalos sajótanyagban sem szerepel a kivitelező a kreditek között...
#
A story úgy kerek, ha megemlítjük a site készítőit is, nem? Carnation!!
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés