hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még egy kutya is képes használni a CEWE fotóalbum alkalmazását

Brill, a boston terrier a CEWE kampányának főszereplője.

hirdetés

Online szpottal népszerűsíti a CEWE Pure alkalmazását, amellyel pár perc alatt megszerkeszthető és megrendelhető fotókönyvet készíthetünk.

A Pure mobilapplikációval 22 képet választhatunk a telefonunkról, ezt követően pedig rendelhetjük is a fotóalbumot. A lehetőséggel azokat célozza a CEWE, akiknek igazán szűken mért az idejük, vagy  szeretik a gyors, kézzelfogható eredményt.

„Az üzenetünk számukra éppen olyan egyszerű, mint maga a CEWE Fotókönyv Pure. Reméljük, hogy értékelik majd a humort és a cukiságfaktort, amelyet Brill, a főszereplő kutyus biztosít. Bevallom, a kis boston terrier igencsak hozzá nőtt a mi szívünkhöz is a forgatás során, amelyet legalább annyira élvezett, mint mi magunk” – mesélte Zoboki Zoltán, a CEWE Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az online filmhez kapcsolódóan a cég több, közösségi média aktivitást is tervez: Brill kalandjai például a #cewebrill hashtag alatt folyamatosan követhetők lesznek az online térben, de már készül saját e-mail címe, illetve naplója is.

Alkotók
Megrendelő: CEWE Magyarország Kft.
Brand: CEWE FOTÓKÖNYV PURE
Projektvezetők: Zoboki Zoltán, Bálint Ildikó

Reklámügynökség: Human Telex Advertising & Event
Vezető szövegíró: Nagy László
Szövegíró: Dénes Dalma
Art director: Sármai Balázs
Account vezető: Vadász Kinga

Producer: Mórádi Gábor
Rendező: Magyar Dániel
Rendező asszisztens: Lakatos Péter
Operatőr: Bagdi Ádám
Világosító: Gabos Gábor
Gyártásvezetők: Medveczky Szilvia, Moravcsik Tünde
Főszerepben: Brill (Royal Angel Bostons kennel, gazdi: Miskolczi Noémi Martina)
Szereplők: Farkas Nóra, Preszburger András
Hang: Zámbori Soma
Smink: Bálint Ildikó
Stylist: Káldi Valéria
Fodrász: Győri Vivien

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés