hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még egy hónapig lehet jelentkezni a Siemens újságírói pályázatára

Három nyertest választanak, egyenként 1000 eurót kapnak.

hirdetés

A Siemens Press Award 2018 témája a városok, az ipar és az energia digitális jövője. A nevezési határidő augusztus 15., a három nemzetközi nyertes egyenként 1000 eurót kap.

A Siemens Press Awardra összesen tizenkét országból (Magyarországról is) pályázhatnak a média munkatársai, bárki, aki a kiírt témában, akár hazai, akár nemzetközi vonatkozásban publikált a sajtóban 2017 szeptembere és 2018 augusztusa között. Egy pályázó több anyaggal is nevezhet. 

A benyújtott pályázatokat minden résztvevő országban szakértő zsűri értékeli. A hazai zsűrit egy egyetemi szakember, két újságíró és a Siemens egy képviselője alkotja. Az egyes országok nyertes pályázatai jutnak a verseny döntőjébe, ami szeptember 25-én, a Bécsben található Siemens Cityben lesz. 

A pályázat kritériumairól bővebben erre olvasható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés