hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még egy hét maradt nevezni a Prizmára

Október 13-ig meghosszabbítottuk a PPH Media és a Kreatív pr-versenyére a nevezési határidőt. Ne felejtsétek, addig nem elég csak a nevezési lapot kell kitölteni és elküldeni, hanem a teljes pályázatot le kell adni.

hirdetés

A Kreatív, illetve kiadója, a PPH Media idén is meghirdetette a Prizma Kreatív PR Díj versenyét, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa. Idén is a verseny nyertesei és shortlistesei automatikusan felkerülnek a Kreatív PR Toplistára - az MPRSZ és a MAKSZ pr-tagozata támogatásával.

A versenyre 2016. szeptember 1. és a nevezési határidő lejárta között Magyarországon futó pr-projektek, illetve pr-aktivitások és -megoldások nevezhetők.

A meghosszabbított határidő október 13. Az online zsűrizés október 20-tól kezdődik, a személyes november 9-én lesz, mi pedig november 22-én adjuk át majd a díjakat.

A nevezés menetéről és feltételeiről, a kategóriákról, az értékelés szempontjairól, illetve a zsűriről ezen az oldalon olvashattok még több információt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés