hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meet néven új service design ügynökség indult

A Meet fő profilja az élményalapú szolgáltatás-tervezés és -fejlesztés, emellett üzleti fókuszú service design képzést is indítanak – áll a közleményükben.

hirdetés

A Meet társalapítói, Ágoston László, Kószó Kamill és Rét Zsófia korábban már dolgoztak együtt a Labstore-ban (Y&R Group). A Meet velük együtt hat fős csapattal indult el.

Az ügynökség neve arra utal a közlemény szerint, hogy „különböző perspektívák találkozása tesz jól működővé és fenntarthatóvá folyamatokat, szervezeteket, termékeket és szolgáltatásokat. Az alapítók számára egyértelmű, hogy az üzleti fókuszú service design szemléletnek és módszertannak minden cég működésében meg kell jelennie".

Az alapítók: Ágoston László, Rét Zsófia, Kószó Kamill (b-j)

A Meet szolgáltatásai öt területet fednek le: design kutatás, service design, üzleti innováció, szemléletformálás, stratégiaalkotás, köztük olyan klasszikusnak nem nevezhető ügynökségi szolgáltatásokkal, mint a „transzformációs tréner” vagy az „insight-bányászat”. A meet 3 hónapos képzése (LSD - Legyél Service Designer program) februárban indul.

Az alapítók szerint miközben a service design üzleti értéke egyre nyilvánvalóbb, azt sem szabad elfelejteni, hogy ez egy módszertan, ami nem önmagáért való, hanem egy eszköz. „Nem service designt akarunk eladni, hanem folyamatok gördülékennyé tételén, igénykövető szolgáltatások és tudatosabb márkák létrehozásán dolgozunk" - írják közleményükben.

A Meet arculatát a Faraway Design csapata tervezte.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés