hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiavásárlót választott a Thália Színház

Hárman indultak a Thália Színház médiatenderén. Az eredetileg becsült 13 millió forintos keretösszegnél öttmillióval többe fog kerülni a reklámok kihelyezése.


Hárman indultak a Thália Színház médiatenderén. Az eredetileg becsült 13 millió forintos keretösszegnél öttmillióval többe fog kerülni a reklámok kihelyezése.

hirdetés

Tárgyalásos eljárás útján választott médiavásárlót a Thália Színház a reklámanyagai kihelyezésére. A médiavásárlási feladatok értékét eredetileg 13 millió forintra becsülte a kulturális intézmény, végül ötmillió forinttal több került be a szerződésbe.

A tenderen hárman indultak, a BBO Outdoor Agency, az Aroer és az Inter Media Group hármasa közül végül az utóbbi nyújtotta be a legelőnyösebbnek tartott ajánlatot.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés