hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiaügynökséget vált a K&H

A Mindshare nyerte a feladatokat, a három tendert zsinórban nyerő OMD-t váltja az ügynökség.

hirdetés

A K&H 2020 végén indított meghívásos tendert a médiaügynökségi feladatokra, és többfordulós pályázat eredményeként választotta ki új ügynökségét. A vállalat korábban a három tendert zsinórban megnyerő OMD-vel dolgozott együtt. A Kreatív információi szerint a bank három ügynökséget hívott meg a tenderre.

„Azt a döntést hoztuk, hogy ettől az évtől a Mindshare csapatával folytatjuk a munkát. A K&H folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, lépést tartva az új, pénzforgalmi szolgáltatások körében megjelenő új trendekkel, akár megelőzve azokat. Az innováció üzleti stratégiánk egyik sarokköve, és ezt szeretnénk hangsúlyosan is megmutatni kampányainkban, nemcsak a kreatív oldalon, de a médiahasználat terén is. Izgalmas időszakon vagyunk túl és még izgalmasabb évek előtt állunk. Köszönjük korábbi ügynökségünknek a sikeres, közös munkát, a számos díjat és rangos elismerést, amelyet közösen értünk el és nagyon várjuk a jövőbeni eredményes együttműködést új partnerünkkel!” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója.

„Óriási öröm és egyben kihívás számunkra, hogy a K&H Bank, mint innnovatív pénzügyi szolgáltató a Mindshare-t választotta médiaügynökségi partneréül. Ennek az innovációnak kell áthatnia a K&H Bank minden médiamegjelenését, melyet elsősorban médiatípusokon átívelő, adatvezérelt megoldásokkal szeretnénk elérni” – nyilatkozta Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezető igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés