hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiaügynökséget választott a Berlin-Chemie

Új médiaügynökségi partnerrel, a Carattal dolgozik áprilistól a gyógyszerészeti termékeket fejlesztő és forgalmazó Berlin-Chemie Magyarországon. 

hirdetés

A hosszú, közel kilenc hónapos pályázati folyamatban négy médiaügynökség mérette meg magát. A 2016. május óta tartó pályázat során a stratégiai kommunikációtervezési feladatokat többfordulós kereskedelmi ajánlati eljárás követte, amelyet a MediaPath tanácsadó cég bonyolított le.

Bacsa Gábor, a Carat ügyvezetője kiemelte, hogy igazán büszke az eredményre, hiszen igen alapos és sokoldalú pályázati eljárást követően, az árak mellett a stratégiai ajánlat minősége billentette a Carat irányába a mérleget. Az intenzív tervezési folyamatot követően áprilistól megújult stratégiával indulnak a Carat menedzselte kampányok, minden médiaeszközre vonatkozóan.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés
hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek