hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiatender a Diákhiteltől

Médiaügynökséget keres egy évre a Diákhitel Központ. A társaság gyorsított eljárást hirdetett a 100 milliós feladatokra. 

hirdetés

A Diákhitel Központ a Tenders Electronic Daily-n tette közzé gyorsított eljárásról szóló hirdetményét. A társaság médiatervezési, -vásárlási és ügynökségi szolgáltatások ellátására várja az ajánlatokat.

A nyertes egy egyéves, nettó 103 millió forint keretösszegű megbízásra számíthat, de ettől további 50 százalékkal eltérhetnek, vagyis a szerződés értéke 51,5 millió forinttal nőhet.

Az alkalmasság feltételei:
— összesen legalább két darab, egyenként legalább nettó 50 millió forint értékű és az előzőeken túli két darab egyenként legalább nettó ötmillió forint értékű legalább három országos médiumban megjelentetett kampány referencia
— a felhívás feladását megelőző három évből legalább két darab, online médiavásárlási tevékenységre vonatkozó referencia, amelyek közül legalább egy legalább 2,5 millió forint értékű, és legalább egy ötmillió forintot meghaladó értékű, amelynek része: az alábbiak közül legalább egy tevékenység: online médiavásárlás és online pr-kampány megtervezése, kivitelezése; közösségi média, web2 kampány tervezése és kivitelezése (vírus marketing, blog marketing); webdesign, arculat és bannertervezés

A kiíró szakember-igényét, valamint a szükséges médiatervezési szoftvereket is felsorolta a kiírásban.

A Diákhitel Központ azért választotta a gyorsított meghívásos eljárási formát, mert „az előállt sürgősség miatt Ajánlatkérő a kétszakaszos eljárások közül a legrövidebb lebonyolítási idejű eljárástípust” választotta.

Az ajánlattételi határidő január 17-e, a kiválasztottak február 14-ig kapják meg az ajánlattételi felhívást. 

A társaság legutóbb tavaly nyáron hirdetett eredményt a 12 hónapos médiafeladatokra szóló tenderén: az IMG és az Addict Interactive közül az előbbivel szerződtek.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés