hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiás beszélgetés-sorozatot indít a Corvinus magazinja

Közelebb szeretnék hozni az újságírás és a média világát - nem csak a corvinusos - fiatalokhoz. 

hirdetés

Első vendégük Galambos Márton, a Forbes főszerkesztője lesz, aki az üzleti havilap hazai lappiacra lépése óta eltelt lassan öt év eredményeiről, nehézségeiről, és a lap stratégiájáról fog beszélgetni a Corvinus Hallgatói Médiaközpont újságíróival.

Az esemény nyilvános és ingyenes, de a korlátozott férőhelyek miatt regisztrációhoz kötött (erre). 

A beszélgetés-sorozatot a Corvinus egyetemi havilapja, a Közgazdász indítja útjára, az egyes estekeket a friss számok megjelenéséhez igazítják. Érdekességképpen a legutóbbi, szeptemberi szám tartalmából: ebben feltárták a botrányba fulladt kollégiumi felvételi eljárás okait, faggatták a CEU-ról és a magyar-amerikai kapcsolatokról az amerikai követségi ügyvivőt, David J. Kostelancikot, illetve intejúztak az ARC-kiállítás egyik alapítójával, Bakos Gáborral is. 

 





(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés