hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiapartnert választott az NFÜ

Két cég indult a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség médiatenderén. A nettó 25 milliós feladatokért az IMG és a Bell & Partners pályázott. 

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) az Új Széchenyi Terv pályázatainak meghirdetéséhez keresett médiapartnert. A nyertesnek egy-egy alkalommal összesen 25 féle nyomtatott sajtóban és online felületen kell médiavásárlást bonyolítania nettó 24,9 millió forintért. Ez a mennyiség egyébként eltérhet plusz, vagy mínusz 40 százalékkal, de úgy, hogy teljesítés értéke a keretösszegen belül maradjon.

A médiatenderen ketten indultak: a nyertes az Inter Media Group (IMG) lett, megelőzve a Bell & Partners ajánlatát.

Az IMG nemrég egy másik állami megbízást is elnyert az EU-elnökség kommunikációját intézik.

hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új általános vezérigazgató-helyettes Hargitai Ádám lett, Lóczi Jánost váltja.

A Főszerkesztők Fóruma Ács Dánielt és alkotótársait díjazta, illetve kiemelt további három munkát.

Bracsok István és Jay Walker is csatlakozott a kezdeményezéshez.

Idén az Országos Mentőszolgálatra szavaztak a legtöbben. 

10 hónap kihagyás után újra nyomtatásba kerül az autós magazin. 

hirdetés
hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.