hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mediacontact - tartalmassá vált a site

Konkrét médiatervek elkészítéséhez nyújt információkat a Mediacontact közterületi cég megújult weboldala.
hirdetés
Az új site segítségével a megrendelők összeállíthatják médiaterveiket, a társaság megújult honlapja ugyanis valamennyi hirdetési eszközéről, a Balaton Média és a budapesti taxiállomások hálózatairól is számos részletes információt tartalmaz. A hasznos adatokkal feltöltött weblap a korábbi statikus, a cég elérhetőségét és logóját tartalmazó oldalát váltotta fel. A www.mediacontact.hu oldalra kattintók megtudhatják, hol, milyen és mennyi közterületi eszközzel van jelen a Mediacontact, és milyen listaáron kínálja felületeit.

A megújult honlapot vonal alatti kommunikációval népszerűsíti a Mediacontact, a leendő és potenciális ügyfeleket dm-levélben értesíti a változásokról. A Mediacontact pr-kommunikációját az Edge Communications intézi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.