hirdetés
hirdetés
hirdetés

Media Hungary - Dirk Gerkens a legbefolyásosabb

Az RTL Klub vezérigazgatóját, Dirk Gerkenst választotta a legbefolyásosabb médiaszemélyiségnek Marketing & Media szaklap. A Sanoma tulajdonában lévő lap szerkesztősége és szerkesztő-bizottsága ötven, a médiapiacra erős befolyással bíró szakembert gyűjtött össze.
hirdetés
A listán nem a médiaiparban dolgozó képernyős arcok szerepelnek, hanem  azok, akik az piac szempontjából befolyásosak. A 18 fős zsűri az  alapján döntött, az illető mekkora mennyiségű pénz mozgását tudja  befolyásolni, véleményük mennyire hat a médiaipar trendjeire és mennyi ideje vannak meghatározó pozícióban. A lista szerint az RTL Klubnál dolgozók között sok befolyásos ember van, az első 25 helyezett között  hat szakember kötődik a kereskedelmi csatornához.


Top 10

1. Dirk Gerkens, az RTL klub vezérigazgatója
2. Bayer József, az Axel Springer elnök-vezérigazgatója
3. Szabó György, a Sanoma vezérigazgatója
4. Rákosi Tamás, az IKO Media Group tulajdonosa
5. Somlói Zsolt, a MindShare ügyvezető igazgatója
6. Simon Zsolt, a Mediaedge:cia ügyvezető igazgatója
7. Nagy Bálint, a Vodafone vállalati kommunikációs igazgatója
8. Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója
9. Simó György, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese
10. Fischer András, az Origo vezérigazgatója
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Igen :) VG . Nem semmi lehet egy ekkora céget egyben tartani s mondjuk ha eddig ő volt a helyettes akkor nem igazán lehetett mást a Steve V helyére tenni. :) SOK SIKERT
NEKI
#
+ Vidus Gabriella.

:))
#
Dirk Gerkens + Steve Varcoe + r time+ IKO Rákosi Tamás s sokáig az rtl lesz a tvs piac elsőbbség élvezője :)

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.