hirdetés
hirdetés
hirdetés

Média Hungary - A TV2 német piacra vinné a Jóban rosszban című sorozatot

A TV2-nek nincs ugyan népes csatorna-családja, ez azonban nem jelent hátrányt a vetélytársakkal szemben - többek között ezt állította Várdy Zoltán, a Média Hungary konferencián. A TV2 vezérigazgatója a cég három évre szóló stratégiájáról is beszélt.
hirdetés
Várdy Zoltán a TV2 vezérigazgatója rövid előadásában azt vázolta, milyen stratégia alkalmazásával akarja megvalósítani kinevezésekor tett, most általa is merésznek nevezett kijelentését, miszerint három éven belül piacvezetővé válik majd a TV2. Ehhez szerinte három dolog szükséges: nemzetközi háttér, profi cégvezetés és állandó innováció. Ez utóbbival kapcsolatban a vezérigazgató elmondta, hogy a csatornához érkezett több új producernek az a feladata, hogy egyre több megvalósítható ötlettel álljanak elő. Amerikai példát említve elmondta, hogy a jellemzően kétszáz műsorötletből lesz egy olyan, amelyet egy szezonon keresztül tudnak sikeresen sugározni.

Tapasztalatai szerint ismét vagy még mindig jól teljesít a reality műfaj, ennek jele az is, hogy a Hal a tortán című magyar hírességeket felvonultató főzőműsoruk fel tudja venni a versenyt a konkurencia régóta futó szappanoperájával.

Várdy azt is elmondta, hogy a Jóban rosszban-című sorozatukból most készítenek néhány német nyelvű pilot adást, amelyet Németországban szeretnének terjeszteni. Ha sikeres lesz, akkor Die Klinik címen adásba is kerülhet majd a saját fejlesztésű sorozat a német csatornák valamelyikén.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés
hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.