hirdetés
hirdetés
hirdetés

Média Hungary - A TV2 német piacra vinné a Jóban rosszban című sorozatot

A TV2-nek nincs ugyan népes csatorna-családja, ez azonban nem jelent hátrányt a vetélytársakkal szemben - többek között ezt állította Várdy Zoltán, a Média Hungary konferencián. A TV2 vezérigazgatója a cég három évre szóló stratégiájáról is beszélt.
hirdetés
Várdy Zoltán a TV2 vezérigazgatója rövid előadásában azt vázolta, milyen stratégia alkalmazásával akarja megvalósítani kinevezésekor tett, most általa is merésznek nevezett kijelentését, miszerint három éven belül piacvezetővé válik majd a TV2. Ehhez szerinte három dolog szükséges: nemzetközi háttér, profi cégvezetés és állandó innováció. Ez utóbbival kapcsolatban a vezérigazgató elmondta, hogy a csatornához érkezett több új producernek az a feladata, hogy egyre több megvalósítható ötlettel álljanak elő. Amerikai példát említve elmondta, hogy a jellemzően kétszáz műsorötletből lesz egy olyan, amelyet egy szezonon keresztül tudnak sikeresen sugározni.

Tapasztalatai szerint ismét vagy még mindig jól teljesít a reality műfaj, ennek jele az is, hogy a Hal a tortán című magyar hírességeket felvonultató főzőműsoruk fel tudja venni a versenyt a konkurencia régóta futó szappanoperájával.

Várdy azt is elmondta, hogy a Jóban rosszban-című sorozatukból most készítenek néhány német nyelvű pilot adást, amelyet Németországban szeretnének terjeszteni. Ha sikeres lesz, akkor Die Klinik címen adásba is kerülhet majd a saját fejlesztésű sorozat a német csatornák valamelyikén.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.