hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők nyerték az idei Mediadesign díjakat + képgaléria

Kiosztottuk a Kreatív által idén hatodszor meghirdetett Mediadesign díjait. Itt a nyertesek listája, illetve fotóztunk is. 

hirdetés

Október 25-én volt a hatodszor megrendezett Mediadesign díjátadója. A 2018-as versenyre 40 pályázat érkezett, ebből 22-nek ítélt díjat a zsűri.

A díjátadón készült képek a lenti fotóra kattintva tekinthetők meg, alatta pedig a díjazottak listája.

Még több képért kattints!
 

"B" FŐKATEGÓRIA

Tartalomalapú marketingmegoldások

1. Web

EZÜST
pályázat: Az A38 Hajó YouTube-csatornái mint tartalommarketing platformok
pályázó: A Zászlóshajó kulturális és Kereskedelmi Kft.
megbízó: az A38 hajó

2. Televízió

BRONZ
pályázat: Lila Füge – A konyha HD-ben!
pályázó: Lila Füge Produkciós Kft. 

"A" FŐKATEGÓRIA

I. Printanyagok

1. Magazinok

BRONZ
pályázat: Fashion Street Magazin
pályázó: Fashion Street Kft.

BRONZ
pályázat: Lila Füge – A konyha HD-ben!
pályázó: Lila Füge Produkciós Kft.

ARANY
pályázat: Gyereklélek - Pszichológiai magazin elhivatott szülőknek
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.

2. Különkiadványok

Döntőbe jutott
pályázat: Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala 2017-es Éves Jelentés
pályázó: Robin Design Studio
megbízó: Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

3. Márkamagazinok, céges kiadványok, katalógusok

BRONZ
pályázat: Katona József Színház 2018/2019 évados kiadvány
pályázó: Katona József Színház

BRONZ

pályázat: OTDK 2019 Katalógus
pályázó: Robin Design Studio Kft.
társpályázó: Kacskovics Attila
megbízó: Országos Tudományos Diákköri Tanács

EZÜST

pályázat: Radnóti Színház - 2018/2018 - es évad magazin
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.
megbízó: Radnóti Miklós Színház

4. Könyvek

Döntőbe jutott
pályázat: Spar ÉT&REND recept -és életmódkönyv - Receptek és életmódtippek gyors hétköznapokra és ráérős hétvégékre
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.
megbízó: Spar Magyarország Kft.

II. Médiaportfólió

BRONZ
pályázat: A Ludwig Múzeum új arculata
pályázó: Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum

EZÜST
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

ARANY
pályázat: Az A38 Hajó 2018-as médiaportfóliója
pályázó: Zászlóshajó Kulturális és Kereskedelmi Kft.
megbízó: A38 hajó

III. Web

1. Információs oldalak

Döntőbe jutott
pályázat: Jófogás DIY - Csináld magad!
pályázó: Schibsted Classified Media Hungary Kft.

BRONZ

pályázat: Budapest Transitions / Áttűnések app
pályázó: Lounge Design Kft.
társpályázó: Trendency Online
megbízó: Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.

2. Kereskedelmi és szolgáltató oldalak

Döntőbe jutott 
 
pályázat: Geometry Intelligence weboldal
pályázó: MelkwegDigital

EZÜST 
 
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

IV. Mobilfelületek

1.  Mobilalkalmazások – információ, szórakoztatás

Döntőbe jutott
pályázat: Budapest Transitions / Áttűnések app
pályázó: Lounge Design Kft.
társpályázó: Trendency Online
megbízó: Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.

2. Mobilalkalmazások – kereskedelem, szolgáltatás

BRONZ
pályázat: CIB Bank honlapmegújítás
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

ARANY

pályázat: CIB Bank mobilalkalmazás – pénzügyek egyszerűen #withCIB
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

V. Televízió

1. Televíziós produkciók

Döntőbe jutott
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

2. Műsorbeharangozók

EZÜST
pályázat: Terápia 3. évad trailer
pályázó: HBO Europe

KÜLÖNDÍJ  
pályázat: CIB Bank mobilalkalmazás – pénzügyek egyszerűen #withCIB
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

KÜLÖNDÍJ
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés