hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők nyerték az idei Mediadesign díjakat + képgaléria

Kiosztottuk a Kreatív által idén hatodszor meghirdetett Mediadesign díjait. Itt a nyertesek listája, illetve fotóztunk is. 

hirdetés

Október 25-én volt a hatodszor megrendezett Mediadesign díjátadója. A 2018-as versenyre 40 pályázat érkezett, ebből 22-nek ítélt díjat a zsűri.

A díjátadón készült képek a lenti fotóra kattintva tekinthetők meg, alatta pedig a díjazottak listája.

Még több képért kattints!
 

"B" FŐKATEGÓRIA

Tartalomalapú marketingmegoldások

1. Web

EZÜST
pályázat: Az A38 Hajó YouTube-csatornái mint tartalommarketing platformok
pályázó: A Zászlóshajó kulturális és Kereskedelmi Kft.
megbízó: az A38 hajó

2. Televízió

BRONZ
pályázat: Lila Füge – A konyha HD-ben!
pályázó: Lila Füge Produkciós Kft. 

"A" FŐKATEGÓRIA

I. Printanyagok

1. Magazinok

BRONZ
pályázat: Fashion Street Magazin
pályázó: Fashion Street Kft.

BRONZ
pályázat: Lila Füge – A konyha HD-ben!
pályázó: Lila Füge Produkciós Kft.

ARANY
pályázat: Gyereklélek - Pszichológiai magazin elhivatott szülőknek
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.

2. Különkiadványok

Döntőbe jutott
pályázat: Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala 2017-es Éves Jelentés
pályázó: Robin Design Studio
megbízó: Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

3. Márkamagazinok, céges kiadványok, katalógusok

BRONZ
pályázat: Katona József Színház 2018/2019 évados kiadvány
pályázó: Katona József Színház

BRONZ

pályázat: OTDK 2019 Katalógus
pályázó: Robin Design Studio Kft.
társpályázó: Kacskovics Attila
megbízó: Országos Tudományos Diákköri Tanács

EZÜST

pályázat: Radnóti Színház - 2018/2018 - es évad magazin
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.
megbízó: Radnóti Miklós Színház

4. Könyvek

Döntőbe jutott
pályázat: Spar ÉT&REND recept -és életmódkönyv - Receptek és életmódtippek gyors hétköznapokra és ráérős hétvégékre
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.
megbízó: Spar Magyarország Kft.

II. Médiaportfólió

BRONZ
pályázat: A Ludwig Múzeum új arculata
pályázó: Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum

EZÜST
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

ARANY
pályázat: Az A38 Hajó 2018-as médiaportfóliója
pályázó: Zászlóshajó Kulturális és Kereskedelmi Kft.
megbízó: A38 hajó

III. Web

1. Információs oldalak

Döntőbe jutott
pályázat: Jófogás DIY - Csináld magad!
pályázó: Schibsted Classified Media Hungary Kft.

BRONZ

pályázat: Budapest Transitions / Áttűnések app
pályázó: Lounge Design Kft.
társpályázó: Trendency Online
megbízó: Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.

2. Kereskedelmi és szolgáltató oldalak

Döntőbe jutott 
 
pályázat: Geometry Intelligence weboldal
pályázó: MelkwegDigital

EZÜST 
 
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

IV. Mobilfelületek

1.  Mobilalkalmazások – információ, szórakoztatás

Döntőbe jutott
pályázat: Budapest Transitions / Áttűnések app
pályázó: Lounge Design Kft.
társpályázó: Trendency Online
megbízó: Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.

2. Mobilalkalmazások – kereskedelem, szolgáltatás

BRONZ
pályázat: CIB Bank honlapmegújítás
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

ARANY

pályázat: CIB Bank mobilalkalmazás – pénzügyek egyszerűen #withCIB
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

V. Televízió

1. Televíziós produkciók

Döntőbe jutott
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

2. Műsorbeharangozók

EZÜST
pályázat: Terápia 3. évad trailer
pályázó: HBO Europe

KÜLÖNDÍJ  
pályázat: CIB Bank mobilalkalmazás – pénzügyek egyszerűen #withCIB
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

KÜLÖNDÍJ
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A dollármilliárdokat kicsengető nagy globális szponzorok mindegyike kivár az Adweek körképe szerint.

"Rohadtul ideje volt", mondja a reklámkampány.

A The Guardian és testvérlapja, a The Observer két teljesen ellentétes kritikát hozott ki a friss King Krule albumról. A művész megörökítette a ritka pillanatot.

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés