hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők nyerték az idei Mediadesign díjakat + képgaléria

Kiosztottuk a Kreatív által idén hatodszor meghirdetett Mediadesign díjait. Itt a nyertesek listája, illetve fotóztunk is. 

hirdetés

Október 25-én volt a hatodszor megrendezett Mediadesign díjátadója. A 2018-as versenyre 40 pályázat érkezett, ebből 22-nek ítélt díjat a zsűri.

A díjátadón készült képek a lenti fotóra kattintva tekinthetők meg, alatta pedig a díjazottak listája.

Még több képért kattints!
 

"B" FŐKATEGÓRIA

Tartalomalapú marketingmegoldások

1. Web

EZÜST
pályázat: Az A38 Hajó YouTube-csatornái mint tartalommarketing platformok
pályázó: A Zászlóshajó kulturális és Kereskedelmi Kft.
megbízó: az A38 hajó

2. Televízió

BRONZ
pályázat: Lila Füge – A konyha HD-ben!
pályázó: Lila Füge Produkciós Kft. 

"A" FŐKATEGÓRIA

I. Printanyagok

1. Magazinok

BRONZ
pályázat: Fashion Street Magazin
pályázó: Fashion Street Kft.

BRONZ
pályázat: Lila Füge – A konyha HD-ben!
pályázó: Lila Füge Produkciós Kft.

ARANY
pályázat: Gyereklélek - Pszichológiai magazin elhivatott szülőknek
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.

2. Különkiadványok

Döntőbe jutott
pályázat: Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala 2017-es Éves Jelentés
pályázó: Robin Design Studio
megbízó: Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

3. Márkamagazinok, céges kiadványok, katalógusok

BRONZ
pályázat: Katona József Színház 2018/2019 évados kiadvány
pályázó: Katona József Színház

BRONZ

pályázat: OTDK 2019 Katalógus
pályázó: Robin Design Studio Kft.
társpályázó: Kacskovics Attila
megbízó: Országos Tudományos Diákköri Tanács

EZÜST

pályázat: Radnóti Színház - 2018/2018 - es évad magazin
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.
megbízó: Radnóti Miklós Színház

4. Könyvek

Döntőbe jutott
pályázat: Spar ÉT&REND recept -és életmódkönyv - Receptek és életmódtippek gyors hétköznapokra és ráérős hétvégékre
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.
megbízó: Spar Magyarország Kft.

II. Médiaportfólió

BRONZ
pályázat: A Ludwig Múzeum új arculata
pályázó: Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum

EZÜST
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

ARANY
pályázat: Az A38 Hajó 2018-as médiaportfóliója
pályázó: Zászlóshajó Kulturális és Kereskedelmi Kft.
megbízó: A38 hajó

III. Web

1. Információs oldalak

Döntőbe jutott
pályázat: Jófogás DIY - Csináld magad!
pályázó: Schibsted Classified Media Hungary Kft.

BRONZ

pályázat: Budapest Transitions / Áttűnések app
pályázó: Lounge Design Kft.
társpályázó: Trendency Online
megbízó: Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.

2. Kereskedelmi és szolgáltató oldalak

Döntőbe jutott 
 
pályázat: Geometry Intelligence weboldal
pályázó: MelkwegDigital

EZÜST 
 
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

IV. Mobilfelületek

1.  Mobilalkalmazások – információ, szórakoztatás

Döntőbe jutott
pályázat: Budapest Transitions / Áttűnések app
pályázó: Lounge Design Kft.
társpályázó: Trendency Online
megbízó: Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.

2. Mobilalkalmazások – kereskedelem, szolgáltatás

BRONZ
pályázat: CIB Bank honlapmegújítás
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

ARANY

pályázat: CIB Bank mobilalkalmazás – pénzügyek egyszerűen #withCIB
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

V. Televízió

1. Televíziós produkciók

Döntőbe jutott
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

2. Műsorbeharangozók

EZÜST
pályázat: Terápia 3. évad trailer
pályázó: HBO Europe

KÜLÖNDÍJ  
pályázat: CIB Bank mobilalkalmazás – pénzügyek egyszerűen #withCIB
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

KÜLÖNDÍJ
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés