hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők nyerték az idei Mediadesign díjakat + képgaléria

Kiosztottuk a Kreatív által idén hatodszor meghirdetett Mediadesign díjait. Itt a nyertesek listája, illetve fotóztunk is. 

hirdetés

Október 25-én volt a hatodszor megrendezett Mediadesign díjátadója. A 2018-as versenyre 40 pályázat érkezett, ebből 22-nek ítélt díjat a zsűri.

A díjátadón készült képek a lenti fotóra kattintva tekinthetők meg, alatta pedig a díjazottak listája.

Még több képért kattints!
 

"B" FŐKATEGÓRIA

Tartalomalapú marketingmegoldások

1. Web

EZÜST
pályázat: Az A38 Hajó YouTube-csatornái mint tartalommarketing platformok
pályázó: A Zászlóshajó kulturális és Kereskedelmi Kft.
megbízó: az A38 hajó

2. Televízió

BRONZ
pályázat: Lila Füge – A konyha HD-ben!
pályázó: Lila Füge Produkciós Kft. 

"A" FŐKATEGÓRIA

I. Printanyagok

1. Magazinok

BRONZ
pályázat: Fashion Street Magazin
pályázó: Fashion Street Kft.

BRONZ
pályázat: Lila Füge – A konyha HD-ben!
pályázó: Lila Füge Produkciós Kft.

ARANY
pályázat: Gyereklélek - Pszichológiai magazin elhivatott szülőknek
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.

2. Különkiadványok

Döntőbe jutott
pályázat: Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala 2017-es Éves Jelentés
pályázó: Robin Design Studio
megbízó: Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

3. Márkamagazinok, céges kiadványok, katalógusok

BRONZ
pályázat: Katona József Színház 2018/2019 évados kiadvány
pályázó: Katona József Színház

BRONZ

pályázat: OTDK 2019 Katalógus
pályázó: Robin Design Studio Kft.
társpályázó: Kacskovics Attila
megbízó: Országos Tudományos Diákköri Tanács

EZÜST

pályázat: Radnóti Színház - 2018/2018 - es évad magazin
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.
megbízó: Radnóti Miklós Színház

4. Könyvek

Döntőbe jutott
pályázat: Spar ÉT&REND recept -és életmódkönyv - Receptek és életmódtippek gyors hétköznapokra és ráérős hétvégékre
pályázó: Marquard Media Magyarország Kft.
megbízó: Spar Magyarország Kft.

II. Médiaportfólió

BRONZ
pályázat: A Ludwig Múzeum új arculata
pályázó: Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum

EZÜST
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

ARANY
pályázat: Az A38 Hajó 2018-as médiaportfóliója
pályázó: Zászlóshajó Kulturális és Kereskedelmi Kft.
megbízó: A38 hajó

III. Web

1. Információs oldalak

Döntőbe jutott
pályázat: Jófogás DIY - Csináld magad!
pályázó: Schibsted Classified Media Hungary Kft.

BRONZ

pályázat: Budapest Transitions / Áttűnések app
pályázó: Lounge Design Kft.
társpályázó: Trendency Online
megbízó: Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.

2. Kereskedelmi és szolgáltató oldalak

Döntőbe jutott 
 
pályázat: Geometry Intelligence weboldal
pályázó: MelkwegDigital

EZÜST 
 
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

IV. Mobilfelületek

1.  Mobilalkalmazások – információ, szórakoztatás

Döntőbe jutott
pályázat: Budapest Transitions / Áttűnések app
pályázó: Lounge Design Kft.
társpályázó: Trendency Online
megbízó: Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.

2. Mobilalkalmazások – kereskedelem, szolgáltatás

BRONZ
pályázat: CIB Bank honlapmegújítás
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

ARANY

pályázat: CIB Bank mobilalkalmazás – pénzügyek egyszerűen #withCIB
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

V. Televízió

1. Televíziós produkciók

Döntőbe jutott
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

2. Műsorbeharangozók

EZÜST
pályázat: Terápia 3. évad trailer
pályázó: HBO Europe

KÜLÖNDÍJ  
pályázat: CIB Bank mobilalkalmazás – pénzügyek egyszerűen #withCIB
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

KÜLÖNDÍJ
pályázat: Lila füge - A konyha HD-ben
pályázó: Lila füge Produkciós Kft.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Az HBO Visszatérés Epipóba című dokumentumfilmjének előzménye a 2014-es cikk, melyből kiderült, hogy a tanár Sipos Pál hogyan zaklatott fiatalokat az általa vezetett táborokban.

Jeffrey Toobin online szerkesztőségi hívás alatt maszturbált, a kamerát pedig bekapcsolva hagyta a szünetben.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés