hirdetés
hirdetés
hirdetés

Média a Tehetségekért Díjakat kaptak a Magyar Nemzetben, Nők Lapjában, Kossuth Rádióban megjelent anyagok

Hatodszor osztották ki a díjat.

hirdetés

Több mint 280 pályázatból választották ki a Média a Tehetségekért Díj idei nyertesei, négy kategóriában. A Magyar Nemzet Magazin, az RTL Magyarország, az M4 Sport, a Nők Lapja és a Kossuth Rádió fiatal művészeket, tudósokat és sportolókat bemutató riportjait díjazták.

A díjjal a MOL és a tehetségeket felkaroló Új Európa Alapítvány már hatodik éve jutalmazza azokat az újságírókat, akik írásaikkal, riportjaikkal segítik a fiatal művészek, tudósok és sportolók megismertetését.

A tv/videó kategóriájában első díjat nyert Kilyén Tamás Az utat nem látni kell, hanem végig menni rajta című, az El Camino zarándokutat teljesítő Fóris Norbert látássérült judotehetségről szóló riportja az RTL Magyarország műsorában. A rádió kategória első helyezettje Csűrös Csilla lett, a Kossuth Rádió Történet hangszerelve: Szegedi Melinda című riportjával, amely az okosfáslit megalkotó fiatal tudóslányt és találmányát mutatja be.

A nyomtatott sajtó jelöltjei között Sashegyi Zsófia, a Magyar Nemzet Magazin újságírója A vikingek napköveitől a fenyegető fénycsapdákig című riportjával ért el első helyezést, amelyben Farkas Alexandrát, az MTA Ökológiai Kutatóközpontjának légkör- és környezetoptikai jelenségekkel foglalkozó kutatóját mutatja be. Az online pályázati anyagok között a zsűri Szabó Ádám Varga Tamásról szóló cikkét találta a legjobbnak, amely Magyar fiú rajzolja az Operaház fantomja képregényverzióját címmel jelent meg a fidelio.hu-n.

Díjat nyert még a 17 éves Milák Kristóf úszóról szóló, az M4 Sport műsorában bemutatott riport, amelyet Korsós Kristóf, Zsoldos Balázs és Kántor Zoltán készített.

A 300 ezer forinttal díjazott kategóriaelsőket, valamint a 200 ezer forinttal jutalmazott második helyezetteket és 100 ezer forinttal elismert harmadik helyezetteket összesen több mint 280 pályázó közül választotta ki a zsűri, Bódis András, a Heti Válasz főszerkesztő-helyettese, Illényi Balázs, a HVG korábbi szerkesztője, Keresztes Ilona, az MTVA munkatársa és Székely Dávid, az M4 Sport csatornaigazgatója.

A pályázatok és a győztesek ezen az oldalon böngészhetők.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés