hirdetés
hirdetés
hirdetés

Média a Tehetségekért Díjakat kaptak a Magyar Nemzetben, Nők Lapjában, Kossuth Rádióban megjelent anyagok

Hatodszor osztották ki a díjat.

hirdetés

Több mint 280 pályázatból választották ki a Média a Tehetségekért Díj idei nyertesei, négy kategóriában. A Magyar Nemzet Magazin, az RTL Magyarország, az M4 Sport, a Nők Lapja és a Kossuth Rádió fiatal művészeket, tudósokat és sportolókat bemutató riportjait díjazták.

A díjjal a MOL és a tehetségeket felkaroló Új Európa Alapítvány már hatodik éve jutalmazza azokat az újságírókat, akik írásaikkal, riportjaikkal segítik a fiatal művészek, tudósok és sportolók megismertetését.

A tv/videó kategóriájában első díjat nyert Kilyén Tamás Az utat nem látni kell, hanem végig menni rajta című, az El Camino zarándokutat teljesítő Fóris Norbert látássérült judotehetségről szóló riportja az RTL Magyarország műsorában. A rádió kategória első helyezettje Csűrös Csilla lett, a Kossuth Rádió Történet hangszerelve: Szegedi Melinda című riportjával, amely az okosfáslit megalkotó fiatal tudóslányt és találmányát mutatja be.

A nyomtatott sajtó jelöltjei között Sashegyi Zsófia, a Magyar Nemzet Magazin újságírója A vikingek napköveitől a fenyegető fénycsapdákig című riportjával ért el első helyezést, amelyben Farkas Alexandrát, az MTA Ökológiai Kutatóközpontjának légkör- és környezetoptikai jelenségekkel foglalkozó kutatóját mutatja be. Az online pályázati anyagok között a zsűri Szabó Ádám Varga Tamásról szóló cikkét találta a legjobbnak, amely Magyar fiú rajzolja az Operaház fantomja képregényverzióját címmel jelent meg a fidelio.hu-n.

Díjat nyert még a 17 éves Milák Kristóf úszóról szóló, az M4 Sport műsorában bemutatott riport, amelyet Korsós Kristóf, Zsoldos Balázs és Kántor Zoltán készített.

A 300 ezer forinttal díjazott kategóriaelsőket, valamint a 200 ezer forinttal jutalmazott második helyezetteket és 100 ezer forinttal elismert harmadik helyezetteket összesen több mint 280 pályázó közül választotta ki a zsűri, Bódis András, a Heti Válasz főszerkesztő-helyettese, Illényi Balázs, a HVG korábbi szerkesztője, Keresztes Ilona, az MTVA munkatársa és Székely Dávid, az M4 Sport csatornaigazgatója.

A pályázatok és a győztesek ezen az oldalon böngészhetők.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés