hirdetés
hirdetés
hirdetés

Média a Tehetségekért Díjakat kaptak a Magyar Nemzetben, Nők Lapjában, Kossuth Rádióban megjelent anyagok

Hatodszor osztották ki a díjat.

hirdetés

Több mint 280 pályázatból választották ki a Média a Tehetségekért Díj idei nyertesei, négy kategóriában. A Magyar Nemzet Magazin, az RTL Magyarország, az M4 Sport, a Nők Lapja és a Kossuth Rádió fiatal művészeket, tudósokat és sportolókat bemutató riportjait díjazták.

A díjjal a MOL és a tehetségeket felkaroló Új Európa Alapítvány már hatodik éve jutalmazza azokat az újságírókat, akik írásaikkal, riportjaikkal segítik a fiatal művészek, tudósok és sportolók megismertetését.

A tv/videó kategóriájában első díjat nyert Kilyén Tamás Az utat nem látni kell, hanem végig menni rajta című, az El Camino zarándokutat teljesítő Fóris Norbert látássérült judotehetségről szóló riportja az RTL Magyarország műsorában. A rádió kategória első helyezettje Csűrös Csilla lett, a Kossuth Rádió Történet hangszerelve: Szegedi Melinda című riportjával, amely az okosfáslit megalkotó fiatal tudóslányt és találmányát mutatja be.

A nyomtatott sajtó jelöltjei között Sashegyi Zsófia, a Magyar Nemzet Magazin újságírója A vikingek napköveitől a fenyegető fénycsapdákig című riportjával ért el első helyezést, amelyben Farkas Alexandrát, az MTA Ökológiai Kutatóközpontjának légkör- és környezetoptikai jelenségekkel foglalkozó kutatóját mutatja be. Az online pályázati anyagok között a zsűri Szabó Ádám Varga Tamásról szóló cikkét találta a legjobbnak, amely Magyar fiú rajzolja az Operaház fantomja képregényverzióját címmel jelent meg a fidelio.hu-n.

Díjat nyert még a 17 éves Milák Kristóf úszóról szóló, az M4 Sport műsorában bemutatott riport, amelyet Korsós Kristóf, Zsoldos Balázs és Kántor Zoltán készített.

A 300 ezer forinttal díjazott kategóriaelsőket, valamint a 200 ezer forinttal jutalmazott második helyezetteket és 100 ezer forinttal elismert harmadik helyezetteket összesen több mint 280 pályázó közül választotta ki a zsűri, Bódis András, a Heti Válasz főszerkesztő-helyettese, Illényi Balázs, a HVG korábbi szerkesztője, Keresztes Ilona, az MTVA munkatársa és Székely Dávid, az M4 Sport csatornaigazgatója.

A pályázatok és a győztesek ezen az oldalon böngészhetők.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés